До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів

Автор(и)

  • Світлана Михайлівна Соболєва Харківський інститут фінансів

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2408

Ключові слова:

самостійна робота студента, навчально-дослідницька діяльність, індивідуальне навчально-дослідницьке завдання, проект, проектна діяльність, коучинг, педагогічний коучинг, коучингові технології

Анотація

Соболєва С. М. До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів.

У статті здійснено аналіз якості виконання студентами індивідуальних навчально-дослідницьких завдань, як одного з важливих видів самостійної роботи; визначено основні причини низької результативності навчально-дослідницької діяльності, такі, як: недостатній рівень базових знань із предметів шкільного курсу, академічна прокрастинація, низький рівень інформаційної культури студентів та відсутність навчальної мотивації. Запропоновано найбільш ефективні методи підвищення мотивації, організації та управління навчально-дослідницькою діяльністю студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 131 / PDF downloads: 152

Біографія автора

Світлана Михайлівна Соболєва, Харківський інститут фінансів

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України / А. М. Алексюк. – Київ : Либідь, 1998. – 239 с.
2. Бойко Н. І. Організація самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / Н. І. Бойко. – Київ, 2008. – 28 с.
3. Виноградов В. А. Создание информационной культуры для Европы. Доклад на VI конференции ЕКССИД, 1991 г. Кантербери, Великобритания / В. А. Виноградов, Л. В. Скворцов // Теория и практика обществ.-научн. информатики. – 1991. – No 2. – С. 5–29.
4. Дауни М. Эффективный коучинг. Уроки коуча коучей / пер. с англ. / М. Дауни. – Москва : «Добрая книга», 2005. – 288 с.
5. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології / І. М. Дичківська – Київ : Академвидав, 2004. – 325 с. 6. Енциклопедія освіти /Акад. пед. наук України; [голов. ред. В. Г. Кремень]. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – 1038 c.
7. Зырянова Н. М. Коучинг в обучении подростков / Н. М. Зырянова // Вестник практической психологии образования. – 2004. – No1. – С. 46–493.
8. Королюк О. М. Дослідження проблеми організації продуктивної самостійної роботи студентів у коледжах / О. М. Королюк // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: [зб. наук. праць] / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 582–590.
9. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: [навч. посіб.] / А. І. Кузмінський. – Київ : Знання, 2005. – 486 с.
10. Ткачук Л. Проблема розвитку позитивної самооцінки дитини у творчій спадщині В. Сухомлинського / Л. Ткачук // Наукові записки ТДПУ ім. В. Гнатюка: Педагогіка. – 2002. – No5. – С. 28–32. 11.
Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально-орієнтованого підходу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І. А. Шайдур. – Київ, 2003. – 22 с.

Downloads

Опубліковано

11-05-2016

Як цитувати

Соболєва, С. М. (2016). До проблеми організації індивідуальної навчально-дослідницької діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 48, 145–150. https://doi.org/10.31812/educdim.v48i0.2408

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про