Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності

Автор(и)

  • Дмитро Іванович Ткач Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457

Ключові слова:

геометрія, графіка, система, структура, дидактика, оборотні зображення, педагогічна технологія

Анотація

Ткач Д. І. Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності. 

Стаття присвячується доведенню фундаментальності навчальної дисципліни «нарисна геометрія», яка викладається у всіх технічних і творчих ВНЗ як загальноосвітня. Це доведення ґрунтується на діалектичної єдності нарисної геометрії, яка уважається прикладною наукою і фундаменталь-ної евклідової геометрії, яку нарисна «зображує» або графічне моделює.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 176 / PDF downloads: 116

Біографія автора

Дмитро Іванович Ткач, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

кандидат технічних наук

Посилання

1. Коменський Ян Амос. Великая дидактика // Я. А. Коменский, Дж. Локк, Ж. - Ж. Руссо, И. Г. Пестолоцци. Педагогическое наследие / сост. В. М. Кларин, А. Н. Джуринский. – Москва : Педагогика, 1989. – 416 с.
2. Джеджула О. М. Теорія і методика графічної підготовки студентів інженерних спеціальностей вищих навчальних закладів: дис. ... доктора пед. наук / О. М. Джеджула. – Київ : 2008. – 456 с.
3. Гедзик А. М. Графічна підготовка майбутнього вчителя технологій: [монографія] / А. М. Гедзик. – Умань : Сочінський, 2011. – 306 с.
4. Ковальов Ю. М. Прикладна геометрія : [підручник для ВНЗ] / Ю. М. Ковальов, В. М. Верещага. – Київ : ДІЯ, 2012. – 427 с.
5. Михайленко В. Є. Нарисна геометрія / В. Є. Михайленко, М. Ф. Євстіфеєв, С. М. Ковальов, О. В. Кащенко. – Київ : Вища школа, 2004, – 302 с.
6. Ткач Д. И. Системная парадигма теории обратимых изображений / Д. И. Ткач // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. – Вип. VІІІ. – Т. 1. – Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2010. – С. 131–139.

Downloads

Опубліковано

23-07-2019

Як цитувати

Ткач, Д. І. (2019). Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності. Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 209–215. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти