Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики

Автор(и)

  • Інна Миколаївна Пащенко Бердянський державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2499

Ключові слова:

національний світогляд, майбутні вчителі музики, мотиваційний, когнітивно-аксіологічний, діяльнісно-праксеологічний критерії

Анотація

Пащенко І. М. Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики.

У статті представлено результати стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. Проаналізовано критерії, показники сформованості національного світогляду і виявлено рівні його сформованості у межах констатувального експерименту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 121

Біографія автора

Інна Миколаївна Пащенко, Бердянський державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Борисова С. В. Формування національної самосвідомості майбутніх учителів засобами українського музичного мистецтва : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Борисова Світлана Володимирівна. – Луганськ, 2002. – 186 с.
2. Карпенчук С. Г. Теорія і методика виховання: [навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл.] / Світлана Григорівна Карпенчук. – Київ : Вища школа, 2005. – 343 с.
3. Потапюк Л. М. Формування світогляду учнів підліткового та юнацького віку у навчально-виховному процесі сучасної школи: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.07 / Потапюк Л. М. . – Тернопіль, 2002. – 186 с.
4. Сотська Г. І. Підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до навчання учнів основної школи художнього конструювання: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.04 / Сотська Г. І. – К., 2008. – 210 с.

Downloads

Опубліковано

10-12-2015

Як цитувати

Пащенко, І. М. (2015). Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 72–78. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2499

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи