Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2504Ключові слова:
інтеграція, інтегративний підхід, фундаменталізація, професійна освітаАнотація
Ткач Ю. М. Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів.
У статті обґрунтовано актуальність використання інтегративного підходу в навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів, зазначено, що
інтеграція нині стає невід’ємним складником процесу розвитку сучасної освіти та науки, запропоновано означення понять «інтеграція», «інтегративний підхід», визначено основну мету застосування інтегративного підходу в навчанні майбутніх економістів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 118
/ PDF downloads: 180
Посилання
1. Безрукова В. С. Словарь нового педагогического мышления / В. С. Безрукова. – Екатеринбург; Свердловск: Обл. ИСУ, 1992. – 94 с.
2. Берулава М. Н. Интеграция содержания образования / М. Н. Берулава. – Бийск: Изд-во БиГПИ, 1993. – 172 с.
3. Занков Л. В. Обучение и развитие: экспериментально-педагогическое исследование / под ред. чл. АПН СССР Л. В. Занкова. – Москва : Педагогика, 1975. – 440 с.
4. Іванчук М. Г. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі / М. Г. Іванчук. – Чернівці, 2000. – С. 36–62.
5. Меморандум международного симпозиума ЮНЕСКО // Высшее образование в России. – 1994. – No 4. – С. 4–6, С. 5.
6. Національна доктрина розвитку освіти / Нормативне правове забезпечення освіти: [ у 4-х ч]. – Xарків : Основа, 2004. – 144 с.
7. Светловская Н. Об интеграции как методическом явлении и ее возможностях в начальном обучении / Н. Светловская // Начальная школа. – 1990. – No 5. – С. 57–60.
8. Урсул А. Д. Философия и интеграционные процессы / А. Д. Урсул. – Москва, 1981. – 182 с.
9. Шевчук К. Д. Інтегрований підхід до навчання : ретроспективний аналіз / К. Шевчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія. Педагогіка і психологія. –2007. – No 20. – С. 50–55.
10. Энциклопедический словарь / гл. ред. Б. А. Введенский: в 3-х т. – Москва : Большая сов. энцикл., 1953. – 1955 с.
2. Берулава М. Н. Интеграция содержания образования / М. Н. Берулава. – Бийск: Изд-во БиГПИ, 1993. – 172 с.
3. Занков Л. В. Обучение и развитие: экспериментально-педагогическое исследование / под ред. чл. АПН СССР Л. В. Занкова. – Москва : Педагогика, 1975. – 440 с.
4. Іванчук М. Г. Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі / М. Г. Іванчук. – Чернівці, 2000. – С. 36–62.
5. Меморандум международного симпозиума ЮНЕСКО // Высшее образование в России. – 1994. – No 4. – С. 4–6, С. 5.
6. Національна доктрина розвитку освіти / Нормативне правове забезпечення освіти: [ у 4-х ч]. – Xарків : Основа, 2004. – 144 с.
7. Светловская Н. Об интеграции как методическом явлении и ее возможностях в начальном обучении / Н. Светловская // Начальная школа. – 1990. – No 5. – С. 57–60.
8. Урсул А. Д. Философия и интеграционные процессы / А. Д. Урсул. – Москва, 1981. – 182 с.
9. Шевчук К. Д. Інтегрований підхід до навчання : ретроспективний аналіз / К. Шевчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія. Педагогіка і психологія. –2007. – No 20. – С. 50–55.
10. Энциклопедический словарь / гл. ред. Б. А. Введенский: в 3-х т. – Москва : Большая сов. энцикл., 1953. – 1955 с.
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Ткач, Ю. М. (2015). Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 90–93. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2504
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Юлія Миколаївна Ткач
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.