Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетенція, лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий етапАнотація
Бронетко І. А. Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи.
У статті окреслено етапи формування в учнів старшої школи лінгвосоціокультурної компетенції: лінгвістичний, ситуативний, інтегративно-творчий та відповідно ним різні типи
вправ країнознавчої тематики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 90
/ PDF downloads: 125
Downloads
Опубліковано
10-12-2015
Як цитувати
Бронетко, І. А. (2015). Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи. Educational Dimension, 46, 107–114. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2508
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Анатоліївна Бронетко
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.