Літературний розвиток студентів засобами кіномистецтва

Автор(и)

  • Інна Владиславівна Горячок Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2569

Ключові слова:

взаємодія мистецтв, література, літературний розвиток, кіномистецтво, фільм, інноваційні прийоми

Анотація

Горячок І. В. Літературний розвиток студентів засобами кіномистецтва.

У статті розглядаються особливості взаємодії української літератури та кіно. Визначено їх значущість та дієвість для духовного розвитку молодого покоління. Запропоновано низку інноваційних методів та прийомів для реалізації літературної освіти студентів засобами кіномистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 140 / PDF downloads: 117

Біографія автора

Інна Владиславівна Горячок, Хмельницький національний університет

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Бабійчук Т. В. Методика створення і використання відеофрагментів художніх творів у процесі вивчення української літератури в педагогічному коледжі : авторереф. дис. на здобуття науковго ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія і методика навчання (українська література)» [Електронний ресурс] / Бабійчук Тамара Василівна. – Київ, 2007. –
Режим доступу : http://librar.org.ua/sections_load.php?s=philology&id=1759&start=6
2. Гельмонт А. Кино на уроке : Кино как наглядное пособие и общая методика его применения / А. Гельмонт. – Москва : Изд-во АПН РСФСР, 1961. – 102 с.
3. Прессман Л. Дидактические основы применения экранно-звуковых средств в школе / Л. Прессман. – Москва : Педагогика, 1987. – 152 с.
4. Рабинович Р. Фильмы-экранизации на уроках литературы и воспитание художественного вкуса у старшеклассников / Р. Рабинович // Искусство в школе. – Москва : Просвещение, 1964. – С. 224–250.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Горячок, І. В. (2015). Літературний розвиток студентів засобами кіномистецтва. Educational Dimension, 45, 7–12. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2569

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи