Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2576Ключові слова:
professional training, voice training, vocal-auditory skills, vocal-auditory self-check, vocal-auditory components of self-check, methods and techniques of forming vocal-auditory self-checkАнотація
Косяк Л. І. Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу.
У статті доведено актуальність дослідження, розкрито сутність вокально-слухового самоконтролю, структуру якого складають слухові, м’язові, вібраційні й емоційні компоненти, запропоновано методи та прийоми, які сприяють ефективному формуванню навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 119
/ PDF downloads: 166
Посилання
1. Дмитриев Л. Б. Основы вокальной методики / Леонид Борисович Дмитриев. – Москва : Музыка, 1968. – 675 с.
2. Донец-Тессейр М. Э. Опыт воспитания сопрано / М. Э. Донец-Тессейр // Вопросы вокальной педагогики : [сб. статей]. – Москва : Музгиз, 1967. – No 3. – С. 120–133.
3. Лемешев С. Я. Путь к искусству / Сергей Яковлевич Лемешев. – [3-е изд.]. – Москва : Искусство, 1982. – 280 с.
4. Люш Д. Развитие и сохранение певческого голоса / Д. Люш. – Київ : Музычна Украина, 1988. – 145 с.
5. Малышева Н. М. О работе певца над голосом / Н. М. Малышева // Вопросы вокальной педагогіки : [сб. статей]. – Москва : Музгиз, 1962. – No 1. – С. 50–76.
6. Морозов В. П. Эмоциональный слух человека / В. П. Морозов // Эволюционная биохимия и физиология. – 1985. – Т. 21. – С. 568–577.
7. Павлова М. А. Формирование вокально-слухового самоконтроля у студентов музыкально-педагогического факультета на занятиях по постановке голоса: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук. : спец. 13.00.02 / Павлова Мария Александровна. – Москва, 2002. – 22 с.
8. Стулова Г. П. Дидактические основы обучения пению : [учеб. пособие] / Галина Павловна Стулова; под ред. В. В. Мерцалова. – Москва : МГПИ, 1988. – 68 с.
2. Донец-Тессейр М. Э. Опыт воспитания сопрано / М. Э. Донец-Тессейр // Вопросы вокальной педагогики : [сб. статей]. – Москва : Музгиз, 1967. – No 3. – С. 120–133.
3. Лемешев С. Я. Путь к искусству / Сергей Яковлевич Лемешев. – [3-е изд.]. – Москва : Искусство, 1982. – 280 с.
4. Люш Д. Развитие и сохранение певческого голоса / Д. Люш. – Київ : Музычна Украина, 1988. – 145 с.
5. Малышева Н. М. О работе певца над голосом / Н. М. Малышева // Вопросы вокальной педагогіки : [сб. статей]. – Москва : Музгиз, 1962. – No 1. – С. 50–76.
6. Морозов В. П. Эмоциональный слух человека / В. П. Морозов // Эволюционная биохимия и физиология. – 1985. – Т. 21. – С. 568–577.
7. Павлова М. А. Формирование вокально-слухового самоконтроля у студентов музыкально-педагогического факультета на занятиях по постановке голоса: автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед. наук. : спец. 13.00.02 / Павлова Мария Александровна. – Москва, 2002. – 22 с.
8. Стулова Г. П. Дидактические основы обучения пению : [учеб. пособие] / Галина Павловна Стулова; под ред. В. В. Мерцалова. – Москва : МГПИ, 1988. – 68 с.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Косяк, Л. І. (2015). Методичні аспекти формування навичок вокально-слухового самоконтролю в майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 35–41. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2576
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Іванівна Косяк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.