Професійна рефлексія як умова становлення майбутнього фахівця

Автор(и)

  • Тетяна Степанівна Плачинда Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2584

Ключові слова:

майбутній фахівець, рефлексія, професійна рефлексія, самоорганізація, навчально-професійна діяльність

Анотація

лачинда Т. С. Професійна рефлексія як умова становлення майбутнього фахівця.

Аналізуються поняття «рефлексія», «професійна рефлексія». Вивчаються думки науковців щодо ролі рефлексивного компонента в навчально-виховному процесі майбутніх фахівців. Подано авторське тлумачення поняття «рефлексія». Наведено дані тестування курсантів льотних навчальних закладів щодо рівнів сформованості професійної рефлексії. Говориться про те, що за умови формування у студентів навичок рефлексії, майбутній фахівець буде висококваліфікованим та конкурентоспроможним на ринку праці як в Україні, так і міжнародному співтоваристві.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 175

Біографія автора

Тетяна Степанівна Плачинда, Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету

доктор педагогічних наук

Посилання

1. Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
2. Личностная и профессиональная рефлексия: психологический практикум / сост. Г. С. Пьянкова ; Краснояр. гос. пед. ун-т им. В. П. Астафьева. – Красноярск, 2012. – 125 с.
3. Марусинець М. М. Професійна рефлексія майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика формування : [монографія] / М. М. Марусинець. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2012. – 420 с.
4. Мирошник О. Г. Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителя / О. Г. Мирошник // Естетика і етика педагогічної дії: [збірник наукових праць]. – Київ – Полтава : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН та ПНПУ імені В. Г. Короленка. – 2011. – Вип. 2 – С. 47–57.
5. Мишина Ю. Д. Психолого-педагогические условия развития ответственности у студентов педагогических вузов : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / Мишина Юлия Дмитриевна ; Новосибирский государственный педагогический университет. – Томск, 2002. – 261 с.
6. Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад; ред. кол. М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова, Е. Л. Гончарова, Н. Н. Малофеев, Е. Г. Осиповский, А. В. Петровский. – Москва : Большая Российская энциклопедия, 2002. – 528 с.
7. Про особливості формування навчальних планів на 2015/2016 навчальний рік. Міністерство освіти і науки України. Наказ No 47 від 26 січня 2015 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua /laws/show/z 0132-15.
8. Русакова О. В. Формирование умений и навыков саморегуляции на основе рефлексии у младших подростков в процессе обучения : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Русакова Ольга Владимировна ; ГОУ ВПО «Вятский государственный гуманитарный университет». – Киров, 2009. – 209 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Плачинда, Т. С. (2015). Професійна рефлексія як умова становлення майбутнього фахівця. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 68–72. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2584

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи