Шляхи оновлення обчислювальної практики у процесі підготовки бакалавра математики

Автор(и)

  • Олександр Миколайович Самойленко Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2589

Ключові слова:

обчислювальна практика, математика, професійна підготовка, профільне навчання, навчальна практика

Анотація

Самойленко О. М. Шляхи оновлення обчислювальної практики у процесі підготовки бакалавра математики.

Статтю присвячено питанням професійної підготовки бакалаврів математики у процесі проведення навчальної обчислювальної практики. У статті описано особливості обчислювальної практики бакалаврів математичних дисциплін. Здійснено аналіз тематики проектів обчислювальної практики. Проаналізовано загальні закономірності структури та змісту програмних продуктів підтримки професійної діяльності учителів математики, які розробляють студенти під час обчислювальної практики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 127

Біографія автора

Олександр Миколайович Самойленко, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

доктор педагогічних наук

Посилання

1. Дуванова В. С. Методический вестник. Материалы областного образовательного форума 2005 / В. С. Дуванова, З. Н. Ковалевич, Г. С. Целта. – Брест, 2005. – 48 с.
2. Жалдак М. І. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання математики, фізики, інформатики / М. І. Жалдак, В. В. Лапінський, М. І. Шут // Інформатика. – 2006. – No3 –4. – С. 3–96.
3. Михайленко Л. Ф. До питання про методичну підготовку вчителя математики на заочному відділенні педвузу / Л. Ф. Михайленко, О. І. Матяш // Дидактика математики:
проблеми і дослідження : [міжнародний збірник наукових робіт]. – Вип. 16. – Донецьк, 2001. – С. 47–53.
4. Овчинникова М. В. Особистісний підхід як методологічна основа дослідження особистісно орієнтованої підготовки майбутніх вчителів математики до науково-дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / М. В. Овчинникова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. – 2012. – Вип. 37(2). – С. 264–272. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j–pdf/pspo_2012_37(2)_44.pdf
5. Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України: [метод. рекомендації] / [В. Ю. Биков, О. В. Білоус, Ю. М. Богачков та ін.]; за заг. ред. В. Ю. Бикова, О. М. Спіріна, О. В. Овчарук. – Київ : Атіка, 2010. – 88 с.
6. Професійна підготовка вчителя математики у процесі навчання математичного аналізу / гол. ред. Г. О. Михалін. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2003. – 320 с.
7. Раков С. А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу в навчанні з використанням інформаційних технологій: втореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук : спец. 3.00.02 «Теорія та методика навчання інформатики» / С. А. Раков. – Харків : ХНПУ, 2005. – 44 с.
8. Слєпкань З. І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі / З. І. Слєпкань. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2000. – 210 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Самойленко, О. М. (2015). Шляхи оновлення обчислювальної практики у процесі підготовки бакалавра математики. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 86–91. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2589

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи