Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592Ключові слова:
математична компетентність, інтерактивні технології, газозварникАнотація
Тінькова Д. С. Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників.
У статті проаналізовані деякі теоретичні аспекти інтерактивних технологій та математичної компетентності газозварників. Розглянуто використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання як один із важливих засобів формування математичної компетентності газозварника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 136
Посилання
1. Головань М. С. Компетентнісний підхід як методологічна основа вищої професійної освіти / М. С. Головань // Психологія: реальність і перспективи : [збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету]. – Випуск 1. – Рівне : РДГУ, 2011. – С. 53–59.
2. Бевз Г. П. Математика : 11 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : рівень стандарту / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – Київ : Генеза, 2011. – 320 с.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 роки [електронний ресурс] / Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1723-2010-%D1%80.
4. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання: теорія та методика / О. І. Пометун, О. А. Комар. – Київ, 2008. – 94 с.
5. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – Київ : А.С.К., 2004. – 192 с.
6. Раков С. А. Математична освіта : компетентнісний підхід з використанням ІКТ : [монографія] / С. А. Раков. – Харків : Факт, 2005. – 360 с.
7. Робоча програма з математики для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс]: Режим доступу – http://mon.ua
8. Program for International Student Assessment. – [Електронний ресурс]: Режим доступу – http://www.oecd.org.
2. Бевз Г. П. Математика : 11 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл. : рівень стандарту / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – Київ : Генеза, 2011. – 320 с.
3. Концепція Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 роки [електронний ресурс] / Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1723-2010-%D1%80.
4. Пометун О. І. Інтерактивні технології навчання: теорія та методика / О. І. Пометун, О. А. Комар. – Київ, 2008. – 94 с.
5. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – Київ : А.С.К., 2004. – 192 с.
6. Раков С. А. Математична освіта : компетентнісний підхід з використанням ІКТ : [монографія] / С. А. Раков. – Харків : Факт, 2005. – 360 с.
7. Робоча програма з математики для 10–11 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс]: Режим доступу – http://mon.ua
8. Program for International Student Assessment. – [Електронний ресурс]: Режим доступу – http://www.oecd.org.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Тінькова, Д. С. (2015). Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 102–107. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Дар’я Сергіївна Тінькова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.