Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2593Ключові слова:
компететнтнісний підхід, компетентність, компетенція, дидактична компетентність, дидактична компетентність студентів вищих педагогічних навчальних закладівАнотація
Удовіченко Г. М. Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
У статті проаналізовано підходи науковців до визначення компетентнісного підходу, понять «компетентність», «компетенція», «дидактична компетентність». Підкреслюється важливість упровадження компетентнісного підходу в теорію та практику сучасної освіти, наголошується на потребі формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 149
Посилання
1. Ансофф И. И. Стратегическое управление / И. И. Ансофф. – Москва : Прогресс, 1987. – 253 с.
2. Грохольская О. Г. Проблемы теории обучения: [монографія] / О. Г. Грохольская. – Иркутск : Оттиск, 2007. – 340 с.
3. Дружилов С. А. Становление профессионализма человека как реализация индивидуального ресурса профессионального развития / С. А. Дружилов. – Новокузнецк : Изд-во ИПК, 2002. – 242 с.
4. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование : [науч.-публицист. альманах]. – Новокузнецк. – 2005. – Вып 8. – С. 26–44.
5. Игнатьева Е. Ю. Педагогическое управление учебной деятельностью студентов в современном вузе: [монографія] / Е. Ю. Игнатьева. – Санкт-Петербург : ЛЕМА. 2012. – 300 с.
6. Кулюткин Ю. Н. Психология обучения взрослых / Ю. Н. Кулюткин. – Москва : Просвещение, 1995. – 196 с.
7. Сенашенко B. C. О компетенциях, квалификации и компетентности / B. C. Сенашенко // Высшее образование в России. – 2010. – No 6. – С. 18–23.
8. Чепа М.-Л. А. Шлях від народження до смерті: осмислення сутнісних рівнів людського розвитку / М.-Л. А. Чепа // Проблеми загальної та педагогічної психології : [зб. наук. праць]. – Київ, 2001. – Т. ІІІ. – Ч. 2. – С. 123–129.
9. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / З. Є. Шершньова, С. В. Обнорська. – Київ : КНЕУ, 1999. – 384 с.
2. Грохольская О. Г. Проблемы теории обучения: [монографія] / О. Г. Грохольская. – Иркутск : Оттиск, 2007. – 340 с.
3. Дружилов С. А. Становление профессионализма человека как реализация индивидуального ресурса профессионального развития / С. А. Дружилов. – Новокузнецк : Изд-во ИПК, 2002. – 242 с.
4. Дружилов С. А. Профессиональная компетентность и профессионализм педагога: психологический подход / С. А. Дружилов // Сибирь. Философия. Образование : [науч.-публицист. альманах]. – Новокузнецк. – 2005. – Вып 8. – С. 26–44.
5. Игнатьева Е. Ю. Педагогическое управление учебной деятельностью студентов в современном вузе: [монографія] / Е. Ю. Игнатьева. – Санкт-Петербург : ЛЕМА. 2012. – 300 с.
6. Кулюткин Ю. Н. Психология обучения взрослых / Ю. Н. Кулюткин. – Москва : Просвещение, 1995. – 196 с.
7. Сенашенко B. C. О компетенциях, квалификации и компетентности / B. C. Сенашенко // Высшее образование в России. – 2010. – No 6. – С. 18–23.
8. Чепа М.-Л. А. Шлях від народження до смерті: осмислення сутнісних рівнів людського розвитку / М.-Л. А. Чепа // Проблеми загальної та педагогічної психології : [зб. наук. праць]. – Київ, 2001. – Т. ІІІ. – Ч. 2. – С. 123–129.
9. Шершньова З. Є. Стратегічне управління: [навч. посіб.] / З. Є. Шершньова, С. В. Обнорська. – Київ : КНЕУ, 1999. – 384 с.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Удовіченко, Г. М. (2015). Сучасний контекст формування дидактичної компетентності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 108–114. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2593
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ганна Михайлівна Удовіченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.