Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку

Автор(и)

  • Людмила Петрівна Кадченко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Валентина Іванівна Марчик Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609

Ключові слова:

предметна інтеграція, інтегрований підхід, інтегроване навчання, фізкультхвилинка, команда

Анотація

Кадченко Л. П., Марчик В. І. Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку.

Стаття присвячена проблемі інтегрованого підходу в навчанні. Розглядається можливість гармонійного поєднання фізичної культури з іноземною мовою. Обґрунтовується
доцільність проведення інтегрованих уроків фізкультури й англійської мови, визначаються шляхи реалізації інтегрованого підходу під час організації спортивно-оздоровчих заходів чи уроків фізкультури іноземною мовою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 112 / PDF downloads: 149

Біографії авторів

Людмила Петрівна Кадченко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Валентина Іванівна Марчик, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат біологічних наук

Посилання

1. Jiménez G. Educación Física en inglés. Una propuesta para trabajar la higiene postural en Educación Primaria (Physical Education in English. A proposal for working postural hygiene in
Primary Education) [Електронний ресурс] /García Jiménez, García Pellicer, Yuste Lucas. – Режим доступу: http://recyt.fecyt.es/index.php/retos/article/view/34589
2. Pearson P. Recommendations for policy and practice of physical education in culturally and linguistically diverse Australian secondary schools based on a two-year prospective cohort study [Електронний ресурс] /Phil Pearson, Anthony D. Okely, Wayne G. Cotton. – Режим доступу: http://spi.sagepub.com/content/ 36/2/172.short
3. Călin R. The efficiency of using dynamic games with technical elements from handball during the Physical Education lessons with primary school pupils [Електронний ресурс] / Roman Călin. – Режим доступу: http://www.cnaa.md/en/thesis/4631/
4. Зарядка или Физкультминутка на английском языке [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kenglish.ru/fizkultminutka/zaryadka-ili-fizkultminutka-na-anglijskom-yazyke/
5. Полякова Н. В. Интегрированные уроки физкультуры – возможности и перспективы [Електронний ресурс] / Н. В. Полякова // Современная педагогика. – 2014. – No 5. – Режим
доступу : http://pedagogika.snauka.ru/2014/05/2349
6. Чаплинская Ю. Г. Физкультминутка на уроках английского языка в свете новых решений о повышении физической активности школьников [Электронный ресурс] / Ю. Г. Чаплинская // Современная педагогика. – 2013. – No 10. – Режим доступа : http://pedagogika. snauka.ru/ 2013/10/1906
7. Цікава англійська / авт. - уклад. В. Г. Куліш. – Донецьк: Сталкер, 2002. – 320 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Кадченко, Л. П., & Марчик, В. І. (2015). Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 165–168. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти