Зміна ролі вчителя в навчальному середовищі – одне з основних завдань методики навчання географії

Автор(и)

  • Олег Михайлович Топузов Інститут педагогіки НАПН України
  • Олександр Федорович Надтока Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2614

Ключові слова:

навчальне середовище, методика навчання географії, якість географічної освіти, курикулум, технологізація процесу навчання

Анотація

Топузов О. М., Надтока О. Ф. Зміна ролі вчителя в навчальному середовищі – одне з основних завдань методики навчання географії.

У статті розглядається одне з актуальних питань сучасної методики навчання географії – переосмислення ролі вчителя в навчальному середовищі. Зазначається, що нині
вчитель перестає бути ретранслятором знань, а стає для учнів порадником, консультантом та організатором процесу навчання. Ці підходи підкріплюються комплексом методичних рекомендацій, що стосуються організаційно-діяльнісного, дидактичного та методичного аспектів цієї проблематики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 122

Біографії авторів

Олег Михайлович Топузов, Інститут педагогіки НАПН України

доктор педагогічних наук, професор, директор

Олександр Федорович Надтока, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник

Посилання

1. Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения: Общедидактический аспект/ Ю. К. Бабанский. – Москва : Педагогика, 1977. – 96 с.
2. Бондар В. І. Дидактика: [навч. посіб.] / В. І. Бондар. – Київ : Либідь, 2005. – 264 с.
3. Дидактика географії: [монографія] / В. М. Самойленко, О. М. Топузов, Л. П. Вішнікіна, О. Ф. Надтока, І. О. Діброва. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – 586 с.
4. Гершунский Б. С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования / Б. С. Гершунский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 3–7.
5. Концепція географічної освіти в основній школі: проект/ Інститут педагогіки НАПН України / за заг. ред. О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, Л. П. Вішнікіна, А. С. Доброскок та ін. – Київ : Педагогічна думка, 2014. – 30 с.
6. Кремень В. Г. Філософія національної ідеї: Людина. Освіта. Соціум / В. Г. Кремень. – Київ : Грамота, 2010. – 576 с.
7. Надтока О. Ф. Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти / О. Ф. Надтока // Географія та економіка в сучасній школі. – Київ : Педагогічна преса, 2012. – No 1. – С. 6–11.
8. Топузов О. М. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. М. Топузов // Рідна школа. – 2014. – No 7. – С. 32–36.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Топузов, О. М., & Надтока, О. Ф. (2015). Зміна ролі вчителя в навчальному середовищі – одне з основних завдань методики навчання географії. Educational Dimension, 45, 191–197. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2614

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають