Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін

Автор(и)

  • Наталя Іванівна Зеленкова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Ксенія Олександрівна Морозова Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2635

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні компетентності, відкрите навчальне середовище, дидактична умова

Анотація

Зеленкова Н. І., Морозова К. О. Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у
процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

У статті проаналізовано поняття «відкрите навчальне середовище». Розкрито особливості реалізації такого середовища як однієї з дидактичних умов розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 134 / PDF downloads: 142

Біографії авторів

Наталя Іванівна Зеленкова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат педагогічних наук, доцент

Ксенія Олександрівна Морозова, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

здобувач

Посилання

1. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: [монографія]. – Київ : Атіка, 2008. – 684 с.
2. Биков В. Ю. Навчальне середовище сучасних педагогічних систем // Личность в Едином образовательном пространстве: [сб. науч. статей І Междунароного образовательного форума] (г. Запорожье, 5–7 мая 2010 г.) / под науч. ред. проф. К. Л. Крутий. – Часть 2. –Запорожье : ООО «ЛИПС» ЛТД, 2010. – С. 234–243.
3. Жалдак М. І. Інформатика – фундаментальна наукова дисципліна. Вона має вивчати закони природи, інформаційні процеси і відповідні технології / М. І. Жалдак // Комп’ютер у
школі та сім’ї. – 2010. – No 2. – С. 39–43.
4. Завдання Болонської декларації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://eduknigi.com/ped_view.php?id=7
5. Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / Ирина Алексеевна Зимняя. – Москва : Исследов. центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 40 с.
6. Кліх Л. В. Становлення магістратури в системі вищої освіти України / Л. В Кліх // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія. – 2011. – Вип. 159. – Част. 3. – С. 72–79.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Зеленкова, Н. І., & Морозова, К. О. (2015). Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 288–292. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2635

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають