Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці

Автор(и)

  • Інга Юріївна Сіняговська Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636

Ключові слова:

інтерналізація, інтеріоризація, інтеріоризація знань, навчальна діяльність, методологічні підходи

Анотація

Сіняговська І. Ю. Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці.

У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні
підходи до дослідження феномену. Проаналізовано зміст понять «інтерналізація», «інтеріоризація», «інтеріоризація знань».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 141

Біографія автора

Інга Юріївна Сіняговська, Інститут педагогіки НАПН України

кандидат педагогічних наук, докторант лабораторії дидактики

Посилання

1. Большой психологический словарь / под ред. Б. Г. Мещерякова, В. П. Зинченко. – Санкт-Петербург, 2003. – 672 с.
2. Выготский Л. С. Собрание сочинений. Т. 2. / Лев Семенович Выготский. – Москва, 1982. – 504 с.
3. Гальперин П. Я. Введение в психологию : [учебное пособие для вузов] / Петр Яковлевич Гальперин. – Москва : Книжный дом «Университет», 1999. – 332 с.
4. Петровский А. В. Основы теоретической психологии / Артур Владимирович Петровский, Михаил Григорьевич Ярошевский. – Москва : ИНФРА-М, 1999. – 528 с.
5. Психология развития. Словарь / под общей ред. А. В. Петровского, редактор-составитель Л. А. Карпенко. – Москва : ПЭР СЭ, 2005. – 176 с.

Downloads

Опубліковано

25-06-2015

Як цитувати

Сіняговська, І. Ю. (2015). Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 292–298. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про