Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636Ключові слова:
інтерналізація, інтеріоризація, інтеріоризація знань, навчальна діяльність, методологічні підходиАнотація
Сіняговська І. Ю. Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці.
У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні
підходи до дослідження феномену. Проаналізовано зміст понять «інтерналізація», «інтеріоризація», «інтеріоризація знань».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 107
/ PDF downloads: 141
Посилання
1. Большой психологический словарь / под ред. Б. Г. Мещерякова, В. П. Зинченко. – Санкт-Петербург, 2003. – 672 с.
2. Выготский Л. С. Собрание сочинений. Т. 2. / Лев Семенович Выготский. – Москва, 1982. – 504 с.
3. Гальперин П. Я. Введение в психологию : [учебное пособие для вузов] / Петр Яковлевич Гальперин. – Москва : Книжный дом «Университет», 1999. – 332 с.
4. Петровский А. В. Основы теоретической психологии / Артур Владимирович Петровский, Михаил Григорьевич Ярошевский. – Москва : ИНФРА-М, 1999. – 528 с.
5. Психология развития. Словарь / под общей ред. А. В. Петровского, редактор-составитель Л. А. Карпенко. – Москва : ПЭР СЭ, 2005. – 176 с.
2. Выготский Л. С. Собрание сочинений. Т. 2. / Лев Семенович Выготский. – Москва, 1982. – 504 с.
3. Гальперин П. Я. Введение в психологию : [учебное пособие для вузов] / Петр Яковлевич Гальперин. – Москва : Книжный дом «Университет», 1999. – 332 с.
4. Петровский А. В. Основы теоретической психологии / Артур Владимирович Петровский, Михаил Григорьевич Ярошевский. – Москва : ИНФРА-М, 1999. – 528 с.
5. Психология развития. Словарь / под общей ред. А. В. Петровского, редактор-составитель Л. А. Карпенко. – Москва : ПЭР СЭ, 2005. – 176 с.
Downloads
Опубліковано
25-06-2015
Як цитувати
Сіняговська, І. Ю. (2015). Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 292–298. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інга Юріївна Сіняговська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.