Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Олена Бондаревська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2644

Ключові слова:

самостійно-пізнавальна діяльність, діяльнісний підхід, особистісно-діяльнісний підхід, індивідуальний підхід, системний підхід, ресурсний підхід, компетентнісний підхід

Анотація

Бондаревська О. М. Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів.

У статті розглядається проблема організації самостійно-пізнавальної діяльності студентів, аналізуються методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів, визначено роль самостійно-пізнавальної діяльності у професійному становленні майбутнього фахівця.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 80

Посилання

1. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Лев Семенович Выготский: [под ред. В. В. Давыдова]. – М. : Педагогика, 1991. – 479 с.
2. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение / Виталий Андреевич Козаков. – К. : Вища школа, 1990. – 248 с.
3. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 303 с.
4. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (Державний стандарт, розд. 1) від 23 листопада 2011 р. No 1392 (див. текст) м. Київ.
5. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Сергей Львович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
6. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. – [6-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Политиздат, 1991. – 560 с.
7. Fridrich H. F. Psychologische Aspekte autodidaktischen Lernens. In: Unterrischtswissenschaft, Heft 3. / H. F. Fridrich. – Weinheim, Juventa. – S. 197-218.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Бондаревська, О. (2015). Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів. Educational Dimension, 44, 14–17. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2644

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи