Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2644Ключові слова:
самостійно-пізнавальна діяльність, діяльнісний підхід, особистісно-діяльнісний підхід, індивідуальний підхід, системний підхід, ресурсний підхід, компетентнісний підхідАнотація
Бондаревська О. М. Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів.
У статті розглядається проблема організації самостійно-пізнавальної діяльності студентів, аналізуються методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів, визначено роль самостійно-пізнавальної діяльності у професійному становленні майбутнього фахівця.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 89
/ PDF downloads: 97
Посилання
1. Выготский Л. С. Педагогическая психология / Лев Семенович Выготский: [под ред. В. В. Давыдова]. – М. : Педагогика, 1991. – 479 с.
2. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение / Виталий Андреевич Козаков. – К. : Вища школа, 1990. – 248 с.
3. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 303 с.
4. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (Державний стандарт, розд. 1) від 23 листопада 2011 р. No 1392 (див. текст) м. Київ.
5. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Сергей Львович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
6. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. – [6-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Политиздат, 1991. – 560 с.
7. Fridrich H. F. Psychologische Aspekte autodidaktischen Lernens. In: Unterrischtswissenschaft, Heft 3. / H. F. Fridrich. – Weinheim, Juventa. – S. 197-218.
2. Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение / Виталий Андреевич Козаков. – К. : Вища школа, 1990. – 248 с.
3. Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Алексей Николаевич Леонтьев. – М. : Политиздат, 1977. – 303 с.
4. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (Державний стандарт, розд. 1) від 23 листопада 2011 р. No 1392 (див. текст) м. Київ.
5. Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологии / Сергей Львович Рубинштейн. – М. : Педагогика, 1973. – 423 с.
6. Философский словарь / [под ред. И. Т. Фролова]. – [6-е изд., перераб. и доп.]. – М. : Политиздат, 1991. – 560 с.
7. Fridrich H. F. Psychologische Aspekte autodidaktischen Lernens. In: Unterrischtswissenschaft, Heft 3. / H. F. Fridrich. – Weinheim, Juventa. – S. 197-218.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Бондаревська, О. (2015). Методологічні підходи до розв’язання проблеми формування самостійно-пізнавальної діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 14–17. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2644
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Бондаревська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.