Формування мотивації до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі інструментально-виконавської підготовки в умовах модульно-рейтингового навчання

Автор(и)

  • Ірина Глазунова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2645

Ключові слова:

інструментально-виконавська підготовка, методи активізації мотиваційної сфери студентів, модульно-рейтингове навчання

Анотація

Глазунова І. К. Формування мотивації до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі інструментально-виконавської підготовки в умовах модульно-рейтингового навчання.

У статті представлено результати експериментального дослідження методів формування мотивації до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів в процесі інструментально-виконавської підготовки в умовах модульно-рейтингового навчання. Розглянуто поняття «модуль» як основи модульно-рейтингової організації навчального процесу та модульний підхід як один із видів особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання мистецтва. З’ясовано, що активізація мотиваційної сфери студента для досягнення успішності в інструментально-виконавській діяльності відбувається завдяки пристосуванню можливостей модульно-рейтингового навчання до потреб, нахилів, рівня музично-виконавського розвитку кожного студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 99

Посилання

1. Алексюк А. М. Експериментальне впровадження технології модульної організації навчання у вищій школі / А. М. Алексюк // Проблеми вищої школи: наук.- метод. зб. / Ін-т системних досліджень освіти. – К., 1994. – Вип. 8. – С. 3-6.
2. Бондар В. І. Модульно-рейтингова технологія вивчення дисципліни (на матеріалі дидактики): [навч. посіб.] / В. І. Бондар. – К. : НПУ, 1999. – 48 с.
3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін) – К. : Освіта України, 2008. – 274 с.
4. Педагогіка вищої школи: [підручник] // за ред. В. Г. Кременя, В. П. Андрущенка, В. І. Лугового. – К. : Педагогічна думка, 2009. – 255 с.
5. Щолокова О. П. Основи професійної художньо-естетичної підготовки майбутнього вчителя: [монографія] / Ольга Пилипівна Щолокова. – К. : Укр. держ. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, 1996. – 172 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Глазунова, І. (2015). Формування мотивації до навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі інструментально-виконавської підготовки в умовах модульно-рейтингового навчання. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 18–25. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2645

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи