Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини

Автор(и)

  • Тетяна Михайлівна Мішеніна Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2657

Ключові слова:

предметна компетентність, майбутні філологи, педагогічний виш, предметно-орієнтована підготовка

Анотація

Мішеніна Т. М. Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини.

У статті розроблено систему завдань, спрямованих на формування предметної компетентності майбутніх філологів у процесі навчання латини в педагогічних вишах.
Принцип міжпредметності дозволяє вибудовувати предметно-орієнтовану стратегію навчання не тільки на основі власне психолого-педагогічної, філологічної підготовки
студента-філолога, але й на основі міжпредметних блоків предметів знань, які характеризують його розумову діяльність у процесі розв’язання практичних завдань,
пов’язаних із фаховою підготовкою.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 111 / PDF downloads: 99

Посилання

1. Вацеба О. А. Lectura Latina : [навчальний посібник] / Ольга Анатоліївна Вацеба, Любов Рудольфівна Олійник. – Львів : ВЦ ЛНУ імені Івана Франка, 2008. – 200 с.
2. Каган Ю. М. Латинский язык. Основной курс для самостоятельного изучения : [учебное пособие] / Юдифь Матфеевна Каган. – М. : Канон +, 2001. – 400 с.
3. Маслюк В. П. Латинська мова / В. П. Маслюк, М. Г. Сенів. – Харків : Основа, 1992. – 314 с.
4. Мушак Ю. Ф. Латинська мова : [підручник для університетів] / Юрій Федорович Мушак. – Львів : ЛДУ, 1964. – 250 с.
5. Оленич Р. М. Латинська мова : підручник [для студентів вищих навчальних закладів] / Роман Михайлович Оленич. – Львів : Світ, 2001. – 352 с. 6. Універсальний словник української лексики. Синоніми, антоніми, омоніми / укл. Нечволод Л. І., Бездітко В. І., Паращич В. В. – Х. : Торсінг плюс, 2009. – 768 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Мішеніна, Т. М. (2015). Формування предметної компетентності у майбутніх філологів педагогічних вишів у процесі вивчення латини. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 91–98. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2657

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи