Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії

Автор(и)

  • Людмила Топчій

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутній учитель-філолог, підготовка, соціокультурна компетентність, учні старших класів гімназії

Анотація

Топчій Л. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.

У статті на основі аналізу соціальних перетворень i потреб сучасного суспільства, з одного боку, та вимог i очікувань щодо соціокультурної освіти у старшокласників-гімназистів, з іншого боку, визначено педагогічні умови підготовки в педагогічному ВНЗ майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 95

Посилання

1. Братанич О. Г. Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Г. Братанич; Криворізьк. держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2001. – 238 с.
2. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 207 с.
3. Краткий психологический словарь / Сост. Л. А. Карпенко; под ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – Ростов н/Д. : Феникс, 1998. – 512 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Топчій, Л. (2015). Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів-філологів до формування соціокультурної компетентності учнів старших класів гімназії. Educational Dimension, 44, 122–128. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2663

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи