Роль початкового етапу в навчаннi iноземної мови в середнiй школi

Автор(и)

  • Олександр Дрогайцев

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2667

Ключові слова:

іноземна мова, навчання iноземної мови, початковий етап навчання, комунікативний розвиток дитини в рідній мові

Анотація

Дрогайцев О. I. Роль початкового етапу в навчаннi iноземної мови в середнiй школi.

У статтi розглядається особлива роль початкового етапу в навчаннi iноземної мови в середнiй школi, підкреслюється пряма залежність успiшностi в iноземнiй мовi від рівня комунікативного розвитку дитини в рiднiй мовi, звертається увага на прийоми оволодiння іноземною мовою на початковому етапi навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 111

Посилання

1. Зимняя И. А. Педагогическая психология / И. А. Зимняя. – M. : Просвещение, 2000. – С. 173–175.
2. Амонашвили Ш. A. Воспитательная и образовательная функции оценки учения школьников / Ш. А. Амонашвили. – M. : Педагогика, 1984. – 296 c.
3. Програма «Iноземнi мови 2–12 класи» – K. : Перун, 2005. – 130 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Дрогайцев, О. (2015). Роль початкового етапу в навчаннi iноземної мови в середнiй школi. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 140–144. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2667

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи