Структура формування християнських православних цінностей дітей молодшого шкільного віку у процесі хорової діяльності.
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2670Ключові слова:
християнські православні цінності, церковний спів, компонент, діти молодшого шкільного віку, хорова діяльність, недільна школаАнотація
Майба О. К. Структура формування християнських православних цінностей дітей молодшого шкільного віку у процесі хорової діяльності.
У статті розглядається структура формування християнських православних цінностей дітей молодшого шкільного віку у процесі хорової діяльності. Аналізуються зміст виокремлених компонентів, які у тісному взаємозв'язку поступово готують дитину до найвищого рівня прояву формування християнських православних цінностей через церковний спів в умовах недільної школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 106
Посилання
1. Абраменкова В.В. Сорадость и сопереживание в детской картине мира / В. В Абраменкова. – М., 1999. – 70 с.
2. Бечак Б. А. Виховання мистецтвом. – М. : Просвещение, 1981.
3. Красильников І. М. Музичне мистецтво і педагогіка завтра / І. М. Красильников, М. А. Крюков // Музика в школі. – 2000. – No 3. – С. 34–36.
4. Потребісно-мотиваційна підсистема // Психологія : підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін. [за ред. Ю. Л. Трофімова]. – 4-те вид., стереотип. ]. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
5. Рубинштейн С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории: Тезисы докладов на І съезде общества психологов. – М., 1959. – Вып. 3. – С. 37–39.
6. Скрябіна Н. І. Хоровий спів у вирішенні задач музично-естетичного виховання / Н. І. Скрябіна // Музично-естетична освіта в соціокультурному розвитку особистості: тез. доп. науч. практич. конф., 25-26 лютого 1999р., м Ек. / Урал. держ. пед. ун-т, Ек ., 1999]).
7. Тарасов Г. С. Проблема духовной потребности (на материале музыкального восприятия) / Г. С. Тарасов. – М. : Наука, 1979. – С. 78–84.
8. Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей. Избр. тр.: В 2 т. – М. : Педагогика, 1985, Т. 1– С. 42–222.
2. Бечак Б. А. Виховання мистецтвом. – М. : Просвещение, 1981.
3. Красильников І. М. Музичне мистецтво і педагогіка завтра / І. М. Красильников, М. А. Крюков // Музика в школі. – 2000. – No 3. – С. 34–36.
4. Потребісно-мотиваційна підсистема // Психологія : підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін. [за ред. Ю. Л. Трофімова]. – 4-те вид., стереотип. ]. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
5. Рубинштейн С. Л. Проблема способностей и вопросы психологической теории: Тезисы докладов на І съезде общества психологов. – М., 1959. – Вып. 3. – С. 37–39.
6. Скрябіна Н. І. Хоровий спів у вирішенні задач музично-естетичного виховання / Н. І. Скрябіна // Музично-естетична освіта в соціокультурному розвитку особистості: тез. доп. науч. практич. конф., 25-26 лютого 1999р., м Ек. / Урал. держ. пед. ун-т, Ек ., 1999]).
7. Тарасов Г. С. Проблема духовной потребности (на материале музыкального восприятия) / Г. С. Тарасов. – М. : Наука, 1979. – С. 78–84.
8. Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей. Избр. тр.: В 2 т. – М. : Педагогика, 1985, Т. 1– С. 42–222.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Майба, О. (2015). Структура формування християнських православних цінностей дітей молодшого шкільного віку у процесі хорової діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 153–158. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2670
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ольга Майба
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.