Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально- виховному процесі початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2671Ключові слова:
нова парадигма освіти, педагогічна взаємодія, спілкування, співробітництво, модернізація, оптимізація технологіїАнотація
Марків В. М. Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі початкової школи.
У статті розглядаються способи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі початкової школи, переосмислюється мета і результат освітнього процесу, модернізація його змісту.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 108
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Монтессори М. Помоги мне сделать это самому / М. Мантессори. – М. : Карапуз, 2000. – 272 с.
2. Навчання і виховання учнів 1 класу: [методичний посібник для вчителів] / упор. О. Я. Савченко. – К. : Початкова школа, 2002. – 446 с.
3 Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
4. Ричардсон Г. Образование для свободы / Г. Ричардсон. – М. : Просвещение, 1997. – 210 с.
5. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах / О. Я. Савченко. – К. : Магістр-S, 1997. – 254 с.
6. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. – К. : Генеза, 1999. – 338 с.
7. Тименко В. П. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. П. Тименко // Початкова школа. – 2003. – No 5. – С. 17–19; 2004. – No 1–2.
8. Цукерман Г. Зачем детям учиться вместе ? / Г. Цукерман. – М . : Знание, 1985. – 80 с.
2. Навчання і виховання учнів 1 класу: [методичний посібник для вчителів] / упор. О. Я. Савченко. – К. : Початкова школа, 2002. – 446 с.
3 Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
4. Ричардсон Г. Образование для свободы / Г. Ричардсон. – М. : Просвещение, 1997. – 210 с.
5. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах / О. Я. Савченко. – К. : Магістр-S, 1997. – 254 с.
6. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. – К. : Генеза, 1999. – 338 с.
7. Тименко В. П. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. П. Тименко // Початкова школа. – 2003. – No 5. – С. 17–19; 2004. – No 1–2.
8. Цукерман Г. Зачем детям учиться вместе ? / Г. Цукерман. – М . : Знание, 1985. – 80 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Марків, В. (2015). Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально- виховному процесі початкової школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 158–163. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2671
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Володимир Марків
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.