Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально- виховному процесі початкової школи

Автор(и)

  • Володимир Марків

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2671

Ключові слова:

нова парадигма освіти, педагогічна взаємодія, спілкування, співробітництво, модернізація, оптимізація технології

Анотація

Марків В. М. Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі початкової школи.

У статті розглядаються способи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі початкової школи, переосмислюється мета і результат освітнього процесу, модернізація його змісту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 90

Посилання

1. Монтессори М. Помоги мне сделать это самому / М. Мантессори. – М. : Карапуз, 2000. – 272 с.
2. Навчання і виховання учнів 1 класу: [методичний посібник для вчителів] / упор. О. Я. Савченко. – К. : Початкова школа, 2002. – 446 с.
3 Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Педагогічна думка, 2001. – 516 с.
4. Ричардсон Г. Образование для свободы / Г. Ричардсон. – М. : Просвещение, 1997. – 210 с.
5. Савченко О. Я. Сучасний урок у початкових класах / О. Я. Савченко. – К. : Магістр-S, 1997. – 254 с.
6. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. – К. : Генеза, 1999. – 338 с.
7. Тименко В. П. Сенсомоторна цілісність як ознака дитячої природності / В. П. Тименко // Початкова школа. – 2003. – No 5. – С. 17–19; 2004. – No 1–2.
8. Цукерман Г. Зачем детям учиться вместе ? / Г. Цукерман. – М . : Знание, 1985. – 80 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Марків, В. (2015). Шляхи організації взаємодії вчителя й учнів у навчально- виховному процесі початкової школи. Educational Dimension, 44, 158–163. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2671

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи