Використання інноваційних технологій у виховному процесі вищого навчального закладу

Автор(и)

  • Ірина Козаченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2683

Ключові слова:

інноваційні технології, інноватика, навчально-виховний процес ВНЗ, освітній простір України

Анотація

Козаченко І. В. Використання інноваційних технологій у виховному процесі вищого навчального закладу.

У статті розглянуто особливості використання інноваційних педагогічних технологій у виховному процесі вищого навчального закладу. Навчання з використанням інноваційних технологій інтегрує процеси, які не можна об’єднувати в межах професійної компетенції викладачів і рівнів їхньої готовності до інноваційної діяльності. Подані рекомендації щодо ефективного впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес. Перспективами є детальний подальший розгляд використання інноваційних педагогічних технологій у виховному процесі ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 128

Посилання

1. Абасов З. А. Понятийно-терминологический апарат инновационной педагогической деятельности / З. А. Абасов // Философия образования. – 2006. – No 1 (15). – С. 56–62.
2. Алексюк А. М. Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія // підручник [для студентів, аспірантів та молодих викладачів вищих навч. закладів] / А. М. Алексюк. – К. : Либідь, 1998. – 560 с.
3. Высоцкий С. И. Дидактическое основания конструирования процеса обучения / С. И. Высоцкий, В. В. Краевский // Новые иследования в педагогических науках. – М., 1986. – Вып. 1 (47).
4. Глушман О. В. Системний аналіз поняття «технологія навчання у вузі»: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Педагогічна технологія у сучасному вузі». – Луцьк, 1995. – С. 34–38.
5. Дубасенюк О. А Інноваційні навчальні технології – основа модернізації університетської освіти / О. А. Дубасенюк // Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін: Зб. наук.-метод праць / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004. – С. 3–14.
6. Козлова О. І. Основні стратегії педагогічного впливу при традиційному та інноваційному підходах до навчання / О. І. Козлова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи: [зб. наук. праць] / ред. кол. Л. І. Даниленко та ін. – К. : Логос, 2000. – С. 239–245.
7. Кремінь В. Г. Вища освіта в Україні і Болонський процес: [навч. посіб.]. – К. : Освіта, 2004. – 384 с.
8. Мазоха Д. С. Педагогіка: [навч. посіб.] / Д. С. Мазоха, Н. І. Опанасенко. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 232 с.
9. Фіцула М. Педагогіка: [навч. посіб.] / М. Фіцула. – [2-ге вид., випр., доп.]. – К. : Академвидав, 2005. – 559 с.
10. Фурман А. В. Методологічний аналіз систем розливального навчання / А. В. Фурман // Педагогіка і психологія. – 1995. – No 1. С. 22 –26.
11. Ягупов В. Педагогіка: [навч. посіб.] / В. Ягупов. – К. : Либідь, 2002. – 559 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Козаченко, І. (2015). Використання інноваційних технологій у виховному процесі вищого навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 216–221. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2683

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти