До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2688Ключові слова:
класифікація умінь учнів, геометричні уміння, мультимедійні засоби навчання, мультимедійна презентація, навчання геометріїАнотація
Молдован І. В. До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання.
У статті з’ясовано питання класифікації геометричних умінь, зокрема потребу у її конкретизації, в умовах застосування мультимедійних засобів навчання. Автор пропонує виокремлено уміння, пов’язані з роботою з мультимедійною дошкою, проекційною системою, у програмах пакету Microsoft Office та уміння, які формуються під час роботи із спеціальними навчальними програмами з геометрії. З’ясовано, що мультимедійними засобами можна і доцільно формувати всі групи геометричних умінь. На прикладі фрагменту мультимедійної презентації показано можливості мультимедійного засобу у формуванні в учнів семіотичних умінь на уроці геометрії.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Вашуленко О. П. Методичні засади побудови системи вправ з геометрії в основній школі : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 / Ольга Петрівна Вашуленко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К. : Б. в., 2010. – 21 с.
3. Ильин Е. П. Проблема способностей: два подхода к ее решению / Е.П. Ильин // Психологический журнал. – М., 1987. – Вып. 5. – С. 37–47.
4. Коломієць О. М. Диференційоване навчання аналітичної геометрії студентів вищих навчальних закладів педагогічного профілю : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Миколаївна Коломієць. – Черкаси, 2009. – 298 с.
5. Про Основні засади розвитку інформаційного суспільства в Україні на 2007-2015 роки [Електронний ресурс] : закон України [затверджено Верховною Радою України від 9 січня 2007 року No 537-V]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/537-16.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Молдован
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.