Відбір та структурування змісту навчальної інформації

Автор(и)

  • Вікторія Устінова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695

Ключові слова:

структурування, структуралізм, структурування змісту гуманітарних дисциплін, гуманітарні технології, навчальна інформація

Анотація

Устінова В. О. Відбір та структурування змісту навчальної інформації.

У статті розглянуто проблему відбору та структурування змісту навчальної інформації. Розкрито сутність понять «структура», «моделювання», «структурування». Висвітлено способи структурування змісту навчання у вищому навчальному закладі. Подано аналіз технології структурування навчальної дисципліни.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 122 / PDF downloads: 119

Посилання

1. Зорина Л. Я. Системность – качество знаний / Л. Я. Зорина. – М. : Знание, 1976. – 64 c.
2. Каган М. С. Гуманитаризация образования как общекультурная проблема / Моисей Самойлович Каган // Magister = Магистр. – М., 1998. – No 4. – С. 88–95.
3. Педагогика : Большая современная энциклопедия / [сост. Е. С. Рапацевич]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
4. Сохор А. М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа / А. М. Сохор. – М. : Педагогика, 1974. – 192 с.
5. Фуртак Б. Л. Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.09 / Фуртак Богдана Любомирівна . – К., 2001.– 23 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Устінова, В. (2015). Відбір та структурування змісту навчальної інформації. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 276–281. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають