Відбір та структурування змісту навчальної інформації
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695Ключові слова:
структурування, структуралізм, структурування змісту гуманітарних дисциплін, гуманітарні технології, навчальна інформаціяАнотація
Устінова В. О. Відбір та структурування змісту навчальної інформації.
У статті розглянуто проблему відбору та структурування змісту навчальної інформації. Розкрито сутність понять «структура», «моделювання», «структурування». Висвітлено способи структурування змісту навчання у вищому навчальному закладі. Подано аналіз технології структурування навчальної дисципліни.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 122
/ PDF downloads: 119
Посилання
1. Зорина Л. Я. Системность – качество знаний / Л. Я. Зорина. – М. : Знание, 1976. – 64 c.
2. Каган М. С. Гуманитаризация образования как общекультурная проблема / Моисей Самойлович Каган // Magister = Магистр. – М., 1998. – No 4. – С. 88–95.
3. Педагогика : Большая современная энциклопедия / [сост. Е. С. Рапацевич]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
4. Сохор А. М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа / А. М. Сохор. – М. : Педагогика, 1974. – 192 с.
5. Фуртак Б. Л. Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.09 / Фуртак Богдана Любомирівна . – К., 2001.– 23 с.
2. Каган М. С. Гуманитаризация образования как общекультурная проблема / Моисей Самойлович Каган // Magister = Магистр. – М., 1998. – No 4. – С. 88–95.
3. Педагогика : Большая современная энциклопедия / [сост. Е. С. Рапацевич]. – Мн. : Современное слово, 2005. – 720 с.
4. Сохор А. М. Логическая структура учебного материала. Вопросы дидактического анализа / А. М. Сохор. – М. : Педагогика, 1974. – 192 с.
5. Фуртак Б. Л. Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук : 13.00.09 / Фуртак Богдана Любомирівна . – К., 2001.– 23 с.
Downloads
Опубліковано
19-02-2015
Як цитувати
Устінова, В. (2015). Відбір та структурування змісту навчальної інформації. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 276–281. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2695
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вікторія Устінова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.