Дидактичні підходи та принципи формування проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін

Автор(и)

  • Людмила Цвіркун

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2698

Ключові слова:

інженер, графічні дисципліни, дидактичні підходи, дидактичні принципи, проектно-конструкторська компетентність

Анотація

Цвіркун Л. О. Дидактичні підходи та принципи формування проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін.

У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи, які сприятимуть успішному формуванню проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін; зазначено, що комплексне застосування компетентнісного, системного та особистісно зорієнтованого підходів забезпечить не лише засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, а й активізує інтелектуальний та вольовий потенціал майбутнього інженера. Автор акцентує увагу на тому, що єдність загальнодидактичних та специфічних принципів сприятиме розвитку особистості та її подальшому професійному становленню.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 73

Посилання

1. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах / З. П. Бакум, І. В.Гайдаєнко, О. М. Горошкіна та ін. / за заг. ред. М. І. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2005. – 400 с.
2. Грачева С. В. Совершенствование процесса обучения начертательной геометрии с использованием учебного пособия развивающего типа : дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / Светлана Владимировна Грачева– М., 2006. – 234 с.
3. Овчарук О. В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. В. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 13–41.
4. Пузанкова А. Б. Формирование профессиональных инженерно-графических компетенций студентов в процессе обучения компьютерной графике : дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Александра Борисовна Пузанкова – М., 2012. – 190 с.
5. Русинова Л. П. Системный подход в изучении начертательной геометрии / Л. П. Русинова // Молодой ученый. – М., 2010 – No 9. – С. 268–273.
6. Фурман А. В. Повышение эффективности графической подготовки школьников (на материале предметов черчения и трудового обучения 4–8 классов) : дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / Анатолий Васильевич Фурман. – К., 1984. – 210 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Цвіркун, Л. (2015). Дидактичні підходи та принципи формування проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін. Educational Dimension, 44, 395–300. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2698

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти