Дидактичні підходи та принципи формування проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2698Ключові слова:
інженер, графічні дисципліни, дидактичні підходи, дидактичні принципи, проектно-конструкторська компетентністьАнотація
Цвіркун Л. О. Дидактичні підходи та принципи формування проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін.
У статті запропоновано дидактичні підходи та принципи, які сприятимуть успішному формуванню проектно-конструкторської компетентності у процесі вивчення графічних дисциплін; зазначено, що комплексне застосування компетентнісного, системного та особистісно зорієнтованого підходів забезпечить не лише засвоєння практичного та теоретичного матеріалу, а й активізує інтелектуальний та вольовий потенціал майбутнього інженера. Автор акцентує увагу на тому, що єдність загальнодидактичних та специфічних принципів сприятиме розвитку особистості та її подальшому професійному становленню.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Грачева С. В. Совершенствование процесса обучения начертательной геометрии с использованием учебного пособия развивающего типа : дис. канд. пед. наук : спец. 13.00.08 / Светлана Владимировна Грачева– М., 2006. – 234 с.
3. Овчарук О. В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О. В. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні. – К., 2003. – С. 13–41.
4. Пузанкова А. Б. Формирование профессиональных инженерно-графических компетенций студентов в процессе обучения компьютерной графике : дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Александра Борисовна Пузанкова – М., 2012. – 190 с.
5. Русинова Л. П. Системный подход в изучении начертательной геометрии / Л. П. Русинова // Молодой ученый. – М., 2010 – No 9. – С. 268–273.
6. Фурман А. В. Повышение эффективности графической подготовки школьников (на материале предметов черчения и трудового обучения 4–8 классов) : дис. канд. пед. наук: спец. 13.00.01 / Анатолий Васильевич Фурман. – К., 1984. – 210 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Цвіркун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.