Проблема професійної підготовки викладачів вищої школи до педагогічної діяльності в умовах магістратури в наукових дослідженнях

Автор(и)

  • Ірина Княжева

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2710

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутні викладачі, магістратура, педагогічні дисципліни, вища школа

Анотація

Княжева І. А. Проблема професійної підготовки викладачів вищої школи до педагогічної діяльності в умовах магістратури в наукових дослідженнях.

У статті проведено аналіз стану проблеми професійної підготовки викладачів вищої школи до педагогічної діяльності в умовах магістратури в теорії і практиці вищої освіти. Особливу увагу приділено висвітленню актуальних проблем професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти, зокрема викладачів педагогічних дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 101 / PDF downloads: 105

Посилання

1. Вітвицька С. С. Теоретичні і методичні засади педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. С. Вітвицька. – Житомир, 2011. – 42 с.
2. Гура О. І. Психолого-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу: теоретико-методологічний аспект : [монографія] / О. І. Гура. – Запоріжжя : ГУ «ЗІДМУ», 2006. – 332 с.
3. Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності : концептуальні підходи / Л. В. Козак // Педагогічний дискурс. – 2013. – Випуск 14. – С. 234–239.
4. Лавринец И. А. Педагогические задачи как средство развития профессиональной самостоятельности у будущих преподавателей дошкольной’ педагогики и психологии : дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.08 / Лавринец Ирина Александровна. – Волгоград, 2002. – 242 с.
5. Мазур Н. І. Формування професіоналізму майбутнього викладача педагогіки у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н. І. Мазур. – Кіровоград, 2010. – 20 с.
6. Морева Н. А. Конструирование содержания и технология подготовки преподавателей дошкольной педагогики и психологии : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.08 / Морева Наталья Александровна. – M, 2009. – 406 с.
7. Оськіна Н. О. Підготовка магістрантів педагогічних університетів до організації кредитно-модульного навчання: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»: 13.00.04 / Н. О. Оськіна. – Одеса, 2011. – 20 с.
8. Супрун М. В. Формування основ професіоналізму майбутнього викладача вищої школи в процесі магістерської підготовки : автореф. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / М. В. Супрун. – Вінниця, 2012. – 21 с.
9. Тітаренко Н. Ю. Формування проективних умінь у майбутніх викладачів педагогіки в умовах магістерської підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Н. Ю. Тітаренко. – К., 2011. – 20 с.
10. Чорна С. С. Формування педагогічної культури майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня. канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С. С. Чорна. – Запоріжжя, 2008. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

19-02-2015

Як цитувати

Княжева, І. (2015). Проблема професійної підготовки викладачів вищої школи до педагогічної діяльності в умовах магістратури в наукових дослідженнях. Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 353–359. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2710

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек