Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології

Автор(и)

  • Надія Вовк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2784

Ключові слова:

структурні елементи, споживання, культура споживання, споживча культура, професійна діяльність учителя, майбутні вчителі технології

Анотація

Вовк Н. В. Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології.

У статті подано аналіз концепту «споживання», досліджено ґенезу поняття «споживча культура», «культура споживання», визначено складники споживчої культури. Культура споживання майбутнього вчителя має динамічний характер, розвиток здійснюється на основі задоволення потреб у професійній діяльності, культурі, особистісних цінностях. Споживча культура надає набори зразків споживання, виборів, цінностей і смаків, які допомагають людині орієнтуватися в соціальному просторі та отримати якісну освіту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 92

Посилання

1. Большой социологический словарь (Collins). Том 1 (А-О) : [пер. с англ.] – М. : Вече, АСТ, 1999. – 355 с.
2. Лившиц Р. Потребление и потребительство / Р. Лившиц // Свободная мысль. – XXI. – 2001. – No 6. – С. 81–89.
3. Сорокина А. В. Особенности потребительского поведения студенческой молодежи / А. В. Сорокина // Соціологічні дослідження: зб. наук. пр. – Луганськ, 2006. – Вип. 6. – С. 90–97.
4. Сорокина А. В. Социологический анализ культуры потребления / А. В. Сорокина // Вісник Харківського університету імені В. Н. Каразіна. – 2005. – No 652. Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. – С. 92–95.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Вовк, Н. (2014). Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології. Educational Dimension, 42, 9–13. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2784

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи