Формування здорового способу життя молодших школярів засобами ігрової діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2810Ключові слова:
здоров’я, здоровий спосіб життя, гра, ігрова діяльністьАнотація
Смик О. К. Формування здорового способу життя молодших школярів засобами ігрової діяльності.
У статті розкрито сутність понять «здоровий спосіб життя», «ігрова діяльність»; представлено результати дослідження впливу ігрових технологій на формування здорового способу життя учнів молодших класів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 125
/ PDF downloads: 126
Посилання
1. Бойченко Т.В. Основи здоров’я : [експериментальний посібник для учнів] / Т. В. Бойченко, Н. М. Колотій. – К. : Державнгий інститут проблем сім’ї та молоді, Український ін-т соціальних досліджень, 2004. – 112 с.
2. Войцях Т. В. Ігрові технології як інструмент профілактичної роботи спеціалістів психологічної служби закладів освіти: [навч.-метод. посіб.] / Т. В. Войцях. – Черкаси : Черкаський ОІПОПП, 2014 – 92 с.
3. Захарова Н.М. Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді: [навч посіб.] / Н. М. Захарова, О. І. Гуренко. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011-214 с.
4. Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/995_599. – Заголовок з екрану
2. Войцях Т. В. Ігрові технології як інструмент профілактичної роботи спеціалістів психологічної служби закладів освіти: [навч.-метод. посіб.] / Т. В. Войцях. – Черкаси : Черкаський ОІПОПП, 2014 – 92 с.
3. Захарова Н.М. Популяризація здорового способу життя серед учнівської молоді: [навч посіб.] / Н. М. Захарова, О. І. Гуренко. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011-214 с.
4. Статут Всесвітньої організації охорони здоров’я. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/ laws/show/995_599. – Заголовок з екрану
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Смик, О. (2014). Формування здорового способу життя молодших школярів засобами ігрової діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 122–126. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2810
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Смик
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.