Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.

Автор(и)

  • Світлана Сьома

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811

Ключові слова:

Мала академія наук України, позашкільна освіта, дистанційна форма навчання

Анотація

Сьома С. О. Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.

У статті розглянуто проблему використання дистанційних форм навчання в освітньо-виховному процесі наукових секцій Малої академії наук України. Висвітлено досвід організації комбінованого дистанційного навчання в наукових секціях хіміко-біологічного відділення Сумського територіального відділення МАН України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 66 / PDF downloads: 87

Посилання

1. Організація очно-дистанційного навчання у Львівській обласній Малій академії наук : [навч.-метод. посіб. / [І. А. Бородчук, Н. Н. Знетиняк, І. А. Лема та ін. ; упоряд. О. В. Лісовий, С. О. Лихота]. – К. : ТОВ «Інформаційні системи», 2010.- 82 с.
2. Тихенко Л. В. Розвиток творчих здібностей учнівської молоді в освітньо-виховній системі «Мала академія наук України» : [навч.-метод. посіб.] / Л. В. Тихенко, С. І. Ніколаєнко. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. – 120 с.
3. Харченко Н. І. Методика застосування засобів дистанційного навчання та формування знань в інноваційному освітньому середовищі / Інноваційні технології навчання обдарованої молоді: [матеріали Міжнародної науково-практичної конференції], (м. Київ, 6-7 грудня 2012 року). – К. : Інститут обдарованої дитини, 2012. – С. 310 –314.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Сьома, С. (2014). Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. Educational Dimension, 42, 126–130. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2811

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи