Інтеграційні процеси в сучасній початковій освіті

Автор(и)

  • Світлана Якименко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2814

Ключові слова:

інтеграція, інтеграційні процеси, початкова школа, навчання

Анотація

Якименко С. І. Інтеграційні процеси в сучасній початковій освіті.

У статті розглянуто питання інтеграційних процесів у сучасній початковій школі: проблеми та перспективи. Проаналізовано головні аспекти, причини і тенденції розвитку інтеграційних процесів, що безпосередньо стосуються змісту початкової освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 95 / PDF downloads: 107

Посилання

1. Бех І. Інтеграція як освітня перспектива/ І.Бех // Початкова школа. – 2002. – No 5. – С. 5–6.
2. Браже Т. Г. Интеграция предметов в современной школе / Т. Г. Браже // Література в школе. – 1996. – No 5. – С. 150–154.
3. Колягін Ю. М. Інтеграція шкільного навчання / Ю. М. Колягін, О. Л. Алєксєнко // Початкова школа. – 1990. – No 9. – С. 28–32.
4. Кустов Ю. А. Интеграция как педагогическая проблема / Ю. А. Кустов, Ю. Ю. Кустов // Интеграция в педагогике и мире: [сб. науч.-метод. работ]. – Самара, 1994. – С. 7–17.
5. Самарин Ю. А. Очерки психологии разума. Особенности умственной деятельности школьников / Ю. А. Самарин. – М., 1962. – 504 с.
6. Тализина Н. Ф. Управление процессом усвоения знаний : психологические основы / Н. Ф. Тализина. – М. : Изд. Моск. ун-та, 1984. – 344 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Якименко, С. (2014). Інтеграційні процеси в сучасній початковій освіті. Educational Dimension, 42, 143–150. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2814

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи