Сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів

Автор(и)

  • Олександр Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2821

Ключові слова:

структура діяльності економіста, професійно значущі якості фахівця, професійна спрямованість студентів

Анотація

Коваленко О. В. Сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів.

У статті проаналізовано сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів, розглянуто чинники, що визначають рівень підготовленості економіста до професійної діяльності, виокремлено рівні професійної спрямованості студентів, а також визначено критерії сформованості професійних знань студентів економічних спеціальностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 114

Посилання

1. Башкаева Э. Х. Разработка профессионально значимых качеств у студентов / Э. Х. Башкаева // Личностно-ориентированный подход в воспитании и образовании. – 2011. – С. 86–92.
2. Беспалько В. П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В. П. Беспалько. – М. : ИРПО, 2005. – 332 с.
3. Кикоть В. Я. Проблемы управления и пути развития профессиональной подготовки слушателей вузов : [монография] / В. Я. Кикоть. – СПб. : Санкт-Петербургская академия МВД России, 1997. – 205 с.
4. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности / Н. В. Кузьмина. – СПб. : Машиностроение, 1999. – 302 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Коваленко, О. (2014). Сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 171–176. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2821

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти