Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822Ключові слова:
модернізація, професійна підготовка, бакалаври романо-германської філології, компетентністний підхід, лінгвокомунікативна компетентністьАнотація
Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу.
У статті висвітлено проблеми вдосконалення професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології. Приділено увагу проектуванню концептуальної моделі модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентністного підходу. Уточнено провідні етапи, загальнодидактичні та специфічні принципи організації означеного процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 118
/ PDF downloads: 103
Посилання
1. Вербицкий А. А. Компетентностный подход и теория контекстного обучения / А. А. Вербицкий. – М. : Исследоват. центр проблем качества подгот. спец., 2004. – 136 с.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики: [монографія] / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенеко, О. І. Локшина, О. В. Овчарук, Л. І. Паращенко, О. І. Пометун, О. Я. Савченко та ін.; під заг ред. О. В. Овчарук. – К. : К. І. С., 2004. – 112 с.
3. Компетентность человека – новое качество образования : материалы XIII Всерос. совещания; под ред. А. В. Хуторского. – М.; Уфа : Исследоват. центр проблем качества подгот. спец. – 2003. – Кн. 2. – 72 с.
4. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс : реалии и перспективы : [монография] / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КГПУ, ИВИ, 2007. – 474 с.
5. Краковская О. С. Модель формирования организационно-управленческой компетенции бакалавров лингвистики / О. С. Краковская // Вестник Балтийского федерального университета им. И. Канта. – 2014. – Вып. 2. – С. 138–144.
6. Цокур О. С. Категория педагогического сознания в теории и практике профессиональной подготовки учителя : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Ольга Степановна Цокур. – Одесса, 1998. – 464 с.
7. Шапошников К. В. Контекстный подход в процессе формирования профессиональной компетентности будущих лингвистов-переводчиков : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Константин Владимирович Шапошников. – Йошкар-Ола, 2006. – 226 с.
2. Компетентнісний підхід у сучасній освіті : світовий досвід та українські перспективи : бібліотека з освітньої політики: [монографія] / Н. М. Бібік, Л. С. Ващенеко, О. І. Локшина, О. В. Овчарук, Л. І. Паращенко, О. І. Пометун, О. Я. Савченко та ін.; під заг ред. О. В. Овчарук. – К. : К. І. С., 2004. – 112 с.
3. Компетентность человека – новое качество образования : материалы XIII Всерос. совещания; под ред. А. В. Хуторского. – М.; Уфа : Исследоват. центр проблем качества подгот. спец. – 2003. – Кн. 2. – 72 с.
4. Кондрашова Л. В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс : реалии и перспективы : [монография] / Лидия Валентиновна Кондрашова. – Кривой Рог : КГПУ, ИВИ, 2007. – 474 с.
5. Краковская О. С. Модель формирования организационно-управленческой компетенции бакалавров лингвистики / О. С. Краковская // Вестник Балтийского федерального университета им. И. Канта. – 2014. – Вып. 2. – С. 138–144.
6. Цокур О. С. Категория педагогического сознания в теории и практике профессиональной подготовки учителя : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Ольга Степановна Цокур. – Одесса, 1998. – 464 с.
7. Шапошников К. В. Контекстный подход в процессе формирования профессиональной компетентности будущих лингвистов-переводчиков : дис. ... канд. пед. наук: 13.00.08 / Константин Владимирович Шапошников. – Йошкар-Ола, 2006. – 226 с.
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Колесниченко, Н. (2014). Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 176–183. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2822
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Наталя Колесниченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.