Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти

Автор(и)

  • Крістіна Тамбовська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828

Ключові слова:

інтелект, культура, інтелектуальна культура, інтелектуальний розвиток фахівця, вчитель початкової школи

Анотація

Тамбовська К. В. Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти.

У статті розглянуто проблему визначення інтелектуальної культури, яка розуміється нами як складне особистісне утворення і визначається з урахуванням етимології понять «інтелект» і «культура», ураховує специфіку професійно значущих рис особистості майбутнього вчителя початкової школи, передбачає реалізацію визначених функцій у системі професійної діяльності та сфері особистого життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 114 / PDF downloads: 113

Посилання

1. Гриньова В. М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспект) / В. М. Гриньова. – Х. : Основа, 1999. – 300 с.
2. Елканов С. Б. Основы профессионального самовоспитания будущего учителя / Самсадин Бутохович Елканов. – М. : Просвещение, 1989. – 175 с.
3. Иванова Т. В. Культурологическая подготовка будущего учителя : [монография] / Татьяна Викторовна Иванова. – К. : ЦВП, 2005. – 282 с.
4. Пальшкова І. О. Практико-орієнтований підхід у формуванні професійно-педагогічної культури вчителів початкової школи : [монографія] / Ірина Олександрівна Пальшкова. – Одеса : Букаєв Вадим Вікторович, 2009. – 339 с.
5. Семиченко В. А. Пути повышения эффективности изучения психологии / Валентина Анатолиивна Семиченко. – К. : Магістр-в, 1997. – 124 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Тамбовська, К. (2014). Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 208–213. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2828

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти