Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2829Ключові слова:
Канада, імерсійна освіта, імерсійні програми, мультилінгвізмАнотація
Устименко В. В. Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови.
У статті розглядається досвід використання французьких імерсійних програм в освіті Канади, розкриваються характерні особливості такого виду навчання, зважаючи на потреби сучасного канадського суспільства. Особлива увага звертається на ефективність імерсійної освіти під час засвоєння другої мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 124
/ PDF downloads: 121
Посилання
1. Мампория И. Ф. Национальные особенности билингвального обучения [Електронний ресурс] / И. Ф. Мампория. – Режим доступу: http://sarrsute.ru/images/stories/articlefoto/rio/yazyk/4/mamporiya_i.pdf. – Заголовок з екрана.
2. Міщинська І. В. Основні концепції двомовної освіти у сучасному освітньому просторі / І. В. Міщинська // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – Вип. 3. – К., 2012. – С. 22–28.
3. Штифурак А. В. Досвід використання імерсійної освіти за кордоном / А. В. Штифурак // Проблеми трудової і професійної підготовки. – Вип. 17. – Слов’янськ, 2012. – С. 35–43.
4. Cummins J. Immersion Education for the Millennium: What We Have Learned from 30 years of Research on Second Language Immersion, Ontario Institute for Studies in Education of the University of Toronto / J. Cummins // Learning through two languages: Research and practice. Second Katoh Gakuen International Symposium on Immersion and Bilingual
education. – Katoh Gakuen, 1998. – P. 34–47.
5. Genesee F. Dual language education in Canada and the United States/ F. Genesee, K. Lindholm-Leary // Encyclopedia of Language
and Education / [J. Cummins, N. Hornberger]. – New York : Springer, 2007. – P. 253–266.
6. French immersion education in Canada [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ccl-cca.ca/pdfs/LessonsInLearning/May-17-07-French-immersion.pdf. – Заголовок з екрана.
7. Laborda J. Bilingual Education in Canada: Description and Evaluation of the Immersion Programme [Електронний ресурс] / J. Laborda. – Режим доступу: http://webs.uvigo.es/ssl/actas1997/06 /GarciaL.pdf
2. Міщинська І. В. Основні концепції двомовної освіти у сучасному освітньому просторі / І. В. Міщинська // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – Вип. 3. – К., 2012. – С. 22–28.
3. Штифурак А. В. Досвід використання імерсійної освіти за кордоном / А. В. Штифурак // Проблеми трудової і професійної підготовки. – Вип. 17. – Слов’янськ, 2012. – С. 35–43.
4. Cummins J. Immersion Education for the Millennium: What We Have Learned from 30 years of Research on Second Language Immersion, Ontario Institute for Studies in Education of the University of Toronto / J. Cummins // Learning through two languages: Research and practice. Second Katoh Gakuen International Symposium on Immersion and Bilingual
education. – Katoh Gakuen, 1998. – P. 34–47.
5. Genesee F. Dual language education in Canada and the United States/ F. Genesee, K. Lindholm-Leary // Encyclopedia of Language
and Education / [J. Cummins, N. Hornberger]. – New York : Springer, 2007. – P. 253–266.
6. French immersion education in Canada [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ccl-cca.ca/pdfs/LessonsInLearning/May-17-07-French-immersion.pdf. – Заголовок з екрана.
7. Laborda J. Bilingual Education in Canada: Description and Evaluation of the Immersion Programme [Електронний ресурс] / J. Laborda. – Режим доступу: http://webs.uvigo.es/ssl/actas1997/06 /GarciaL.pdf
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Устименко, В. (2014). Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 213–217. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2829
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Валерія Устименко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.