Наукові підходи до розуміння потенціалу особистості

Автор(и)

  • Діана Волківська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2832

Ключові слова:

особистість, потенціал, можливості, ресурси, засоби

Анотація

Волківська Д. А. Наукові підходи до розуміння потенціалу особистості.

У статті розкрито сутність поняття «потенціал особистості» та представлено результати теоретичного аналізу дослідження потенціалу особистості науковцями різних галузей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 96

Посилання

1. Дериглазова Н. В. Зміст поняття «соціальний потенціал особистості» [Електронний ресурс] / Н. В. Дериглазова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2010_33/Gileya33/F2_doc.pdf. – Заголовок з екрану.
2. Деркач А. А. Акмеологические основы развития профессионала / А. А. Деркач. – М. : МПСИ, 2004. – 752 с.
3. Загальна психологія: [підручн. для студентів пед. ін-тов] / за ред. А. В. Петровського. – М. : Просвітництво, 1986. – 308 с.
4. Игнатова В. В. Педагогические факторы духовно-творческого становлення личности в образовательном процессе / В. В. Игнатова. – Красноярск, СибГТУ, 2000. – 272 с.
5. Леонтьев Д. А. Внутренний мир личности // Психология личности в трудах отечественных психологов. – СПб. : Питер, 2000. – С. 372–377.
6. Ожегов С. И. Словарь русского язика / С. И. Ожегов. – М. : Русский язык, 1986. – 796 с.
7. Парыгин Б. Д. Социально-психологический климат коллектива. Пути и методы изучения / Б. Д. Парыгин. – Л., 1981. – 192 с.
8. Словник української мови: в 11 томах. – Том 7, 1976. – 819 с. 9. Oxford dictionaries [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. oxforddictionaries. com/definition/english/potential. – Заголовок з екрану.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Волківська, Д. (2014). Наукові підходи до розуміння потенціалу особистості. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 230–234. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2832

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек