Готовність до моніторингу як педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838Ключові слова:
готовність, готовність до моніторингу, мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний компонентиАнотація
Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема.
У статті висвітлено проблему готовності майбутніх педагогів до моніторингу. Здійснено ґрунтовне дослідження основних підходів до визначення сутності поняття «готовність» на основі аналізу психолого-педагогічної літератури. Встановлено сутність поняття «готовність до моніторингу». Виокремлено та охарактеризовано шість взаємопов’язаних структурних компонентів готовності до моніторингу: мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 112
Посилання
1. Брызгалова С. И. Формирование в вузе готовности учителя к педагогическому исследованию : теория и практика / С. И. Брызгалова. – Калининград, 2004. – 312 с.
2. Деркач А. А. Акмеологические основы развития профессионала / А. А. Деркач. – М. : Воронеж, 2004. – 752 с.
3. Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед.
наук / К. М. Дурай-Новакова. – М., 1983. – 32 с.
4. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Изд-во БГУ, 1975. – 173 с.
5. Ипполитова Н. В. Система профессиональной подготовки студентов педагогического вуза: личностный аспект : монография [Текст] / Н. В. Ипполитова, М. А. Колесников, Е. А. Соколова. – Шадринск: Исеть, 2006. – 236 с.
6. Сластенин В. А. Педагогика : [учебн. пособ. для студ. высш. пед. учеб. завед.] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Изд. центр «Академия», 2002. – 576 с.
2. Деркач А. А. Акмеологические основы развития профессионала / А. А. Деркач. – М. : Воронеж, 2004. – 752 с.
3. Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед.
наук / К. М. Дурай-Новакова. – М., 1983. – 32 с.
4. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Изд-во БГУ, 1975. – 173 с.
5. Ипполитова Н. В. Система профессиональной подготовки студентов педагогического вуза: личностный аспект : монография [Текст] / Н. В. Ипполитова, М. А. Колесников, Е. А. Соколова. – Шадринск: Исеть, 2006. – 236 с.
6. Сластенин В. А. Педагогика : [учебн. пособ. для студ. высш. пед. учеб. завед.] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Изд. центр «Академия», 2002. – 576 с.
Downloads
Опубліковано
13-11-2014
Як цитувати
Кухарук, О. (2014). Готовність до моніторингу як педагогічна проблема. Педагогіка вищої та середньої школи, 42, 249–255. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Кухарук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.