Готовність до моніторингу як педагогічна проблема

Автор(и)

  • Олена Кухарук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838

Ключові слова:

готовність, готовність до моніторингу, мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний компоненти

Анотація

Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема.

У статті висвітлено проблему готовності майбутніх педагогів до моніторингу. Здійснено ґрунтовне дослідження основних підходів до визначення сутності поняття «готовність» на основі аналізу психолого-педагогічної літератури. Встановлено сутність поняття «готовність до моніторингу». Виокремлено та охарактеризовано шість взаємопов’язаних структурних компонентів готовності до моніторингу: мотиваційний, науково-теоретичний, когнітивний, оціночний, праксикологічний та психологічний.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 87

Посилання

1. Брызгалова С. И. Формирование в вузе готовности учителя к педагогическому исследованию : теория и практика / С. И. Брызгалова. – Калининград, 2004. – 312 с.
2. Деркач А. А. Акмеологические основы развития профессионала / А. А. Деркач. – М. : Воронеж, 2004. – 752 с.
3. Дурай-Новакова К. М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности : автореф. дис. на соискание ученой степени канд. пед.
наук / К. М. Дурай-Новакова. – М., 1983. – 32 с.
4. Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Изд-во БГУ, 1975. – 173 с.
5. Ипполитова Н. В. Система профессиональной подготовки студентов педагогического вуза: личностный аспект : монография [Текст] / Н. В. Ипполитова, М. А. Колесников, Е. А. Соколова. – Шадринск: Исеть, 2006. – 236 с.
6. Сластенин В. А. Педагогика : [учебн. пособ. для студ. высш. пед. учеб. завед.] / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Изд. центр «Академия», 2002. – 576 с.

Downloads

Опубліковано

13-11-2014

Як цитувати

Кухарук, О. (2014). Готовність до моніторингу як педагогічна проблема. Educational Dimension, 42, 249–255. https://doi.org/10.31812/educdim.v42i0.2838

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек