Компетентність майбутніх учителів у проведенні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів з учнями

Автор(и)

  • Тарас Андріанов

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2855

Ключові слова:

педагогічна компетентність, професійна діяльність, фізична культура, фізкультурно-оздоровча компетентність, спортивно-масова компетентність

Анотація

Андріанов Т. В. Компетентність майбутніх учителів у проведенні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів з учнями.

У статті подано наукове обґрунтування процесу формування фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової компетентності майбутніх учителів школи, розкрито специфіку і принципи, які визначають сучасний зміст фізичного виховання у вищій школі та забезпечують його у професійній діяльності

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 111 / PDF downloads: 219

Посилання

1. Головченко Г. Т. Формирование личности специалиста средствами физического воспитания : [учеб. пособие] / Г. Т. Головченко,Т. В. Бондаренко. – Харьков : ИВМО «ХК», 2001. – 156 с.
2. Журавський В. С. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти /В. С. Журавський, М. З. Згуровський. – К. : ІВЦ в-во «Політехніка», 2003. – 200 с.
3. Краткий словарь иностранных слов / [под ред. И. Леххина]. – М., 1952. – 488 с.
4. Мунтян В. С. Особенности формирования положительной мотивации студентов к физическому воспитанию / В.С. Мунтян // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – Чернигов: ЧНПУ, 2012. –T. 98(1). – С. 125–128.
5. Професійна освіта: Словник: [навч.посіб.] / уклад. С. У. Гончаренко та ін., за ред. Н. Г. Ничкало. – К. : Вища школа, 2000. – 380 с.
6. Скворцова С.Професійна компетентність учителя початкових класів / Світлана Скворцова // Початкова школа. –2011. – No 32. – С. 9–12.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Андріанов, Т. (2014). Компетентність майбутніх учителів у проведенні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів з учнями. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 3–7. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2855

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи