Педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2857Ключові слова:
педагогічна майстерність, компетентнісний підхід, технологія підготовки майбутніх учителів іноземних мов, педагогічні умовиАнотація
Бедевельська М. В. Педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов.
У статті визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови дієвості педагогічної технології формування педагогічної майстерності майбутніх учителів іноземних мов на засадах компетентнісного підходу: створення мотиваційного середовища, упровадження особистісно орієнтованого і проблемного навчання, забезпечення професійної адаптації.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 120
Посилання
1. Андреев В. И. Педагогика высшей школы. Инновационно-прогностический курс: [учеб. пособие ] / В. И. Андреев. – Казань: Центр инновационных технологий, 2006. – 500 с.
2. Бабанский Ю. К. Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1988. – 432 с.
3. Балл Г. О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її становленню: орієнтири психологічного аналізу / Г. О. Балл // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник / [ред. Т. Левовицький та ін.].– Ченстохова–Київ, 2000. – С. 217–232.
4. Зубенко Т. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Зубенко Тетяна Володимирівна. – Вінниця, 2009. – 254 с.
5. Казаков Ю. М. Педагогічні умови застосування медіаосвіти в процесі професійної підготовки майбутніх учителів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ю. М. Казаков. – Луганськ, 2007. – 22 с.
6. Новиков А. М. Методология образования / А. М. Новиков. – [2-е. изд.]. – М. : Эгвес, 2006. – 488 с.
7. Папуча В. М. Формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичного виховання в процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. М. Папуча. – Запоріжжя, 2010. – 20 с.
8. Петрусенко С. Ю. Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» /С. Ю. Петрусенко. – Одеса, 2009. – 20 с.
9. Теличко Н. В. Теорія і методика формування основ педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкових класів : [монографія] / Н. В. Теличко. – Київ : Кондор, 2014. – 522 с.
10. Ушинський К. Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогiчної антропологiї / Вибр. тв.: В 2 т. – К.: Рад. шк., 1983. – Т.1. – С. 192–472.
11. Философский энциклопедический словарь / Е. Ф. Губский, Г. В. Кораблева, В. А. Лутченко. – М. : ИНФРА-М, 2007. – 576 с.
12. Шулдик Г. О. Педагогічна практика: [навч. посіб.для студ.пед. вузів] / Г. О. Шулдик, В. І. Шулдик. – К. : Науковий світ, 2000. – 143 с.
13. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
2. Бабанский Ю. К. Педагогика / под ред. Ю. К. Бабанского. – М. : Педагогика, 1988. – 432 с.
3. Балл Г. О. Духовність професіонала і педагогічне сприяння її становленню: орієнтири психологічного аналізу / Г. О. Балл // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник / [ред. Т. Левовицький та ін.].– Ченстохова–Київ, 2000. – С. 217–232.
4. Зубенко Т. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Зубенко Тетяна Володимирівна. – Вінниця, 2009. – 254 с.
5. Казаков Ю. М. Педагогічні умови застосування медіаосвіти в процесі професійної підготовки майбутніх учителів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Ю. М. Казаков. – Луганськ, 2007. – 22 с.
6. Новиков А. М. Методология образования / А. М. Новиков. – [2-е. изд.]. – М. : Эгвес, 2006. – 488 с.
7. Папуча В. М. Формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя фізичного виховання в процесі фахової підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. М. Папуча. – Запоріжжя, 2010. – 20 с.
8. Петрусенко С. Ю. Педагогічні умови професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» /С. Ю. Петрусенко. – Одеса, 2009. – 20 с.
9. Теличко Н. В. Теорія і методика формування основ педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкових класів : [монографія] / Н. В. Теличко. – Київ : Кондор, 2014. – 522 с.
10. Ушинський К. Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогiчної антропологiї / Вибр. тв.: В 2 т. – К.: Рад. шк., 1983. – Т.1. – С. 192–472.
11. Философский энциклопедический словарь / Е. Ф. Губский, Г. В. Кораблева, В. А. Лутченко. – М. : ИНФРА-М, 2007. – 576 с.
12. Шулдик Г. О. Педагогічна практика: [навч. посіб.для студ.пед. вузів] / Г. О. Шулдик, В. І. Шулдик. – К. : Науковий світ, 2000. – 143 с.
13. Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – К. : Либідь, 2003. – 560 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Бедевельська, М. (2014). Педагогічні умови ефективності підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 14–20. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2857
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Маріанна Бедевельська
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.