Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови

Автор(и)

  • Тетяна Герасимчук

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2859

Ключові слова:

інтернет-технології, інтерактивність, веб-сайт, самостійна діяльність майбутніх інженерів, формування професійної іншомовної компетентності, позитивні соціальні і психологічні якості особистості

Анотація

Герасимчук Т. В. Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови.

У статті розглядаються проблеми застосування інтернет-технологій та організації самостійної діяльності майбутніх інженерів, що стимулює розкриття їхніх внутрішніх резервів, сприяє формуванню професійної іншомовної компетентності та позитивних соціальних і психологічних якостей особистості. Поняття інтерактивності розуміється як спосіб саморозвитку професійних якостей майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за допомогою інформаційних технологій.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 109

Посилання

1. Андреев А. А. Введение в Интернет-образование: [учеб. пособие] / А. А. Андреев. – М. : Логос, 2003. – 76 с.
2. Ажель Ю. П. Особенности внедрения Интернет-технологий в организацию самостоятельной работы студентов при обучении иностранным языкам в неязыковом вузе / Ю. П. Ажель // Молодой ученый. – 2011. – No 6. – Т. 2. – С. 116–119.
3. Беркимбаев К. М. Использование Интернет-ресурсов при обучении иностранным языкам в вузе / К. М. Беркимбаев, Б. К. Мухамеджанов, С. Т. Нышанова, Б. Т. Керимбаева // Вестник Российского университета дружбы народов. – Серия информатизации. – 2012. – No 2. – С. 98–105.
4. Государев И. Б. Проблемы профильногообучениявеб-технологиям в старшейшколе / И. Б. Государев // X Санкт-Петербургская Междунар. конф. «Региональнаяинформатика – 2004».– СПб., 2004. – С. 278.
5. Жук Л. Г. Внедрение интернет-технологий обучения в профессиональное образование / Л. Г. Жук // Научно-технические ведомости СПбГТУ. – СПб. – 2006. – No 4 (46). – С. 121–123.
6. Матвєєва С. А. Сайт як жанр Інтернет-комунікацій (на матеріалі персональних сайтів учених) : дис. ...канд. філол. наук : 10.02.15 / С. А. Матвєєва. – Луганськ, 2006. – 212 с.
7. Панина Г. С. Современные способы активизации обучения :[учеб. пособ. для студ. высш. учеб. заведений] / Т. С. Панина, Л. Н. Вавилова; под ред. Т. С. Паниной. – М. : ИЦ «Академия», 2006. – 176 с.
8. Строева А. А. Контент-анализ статей, посвященных использованию Интернета в преподавании иностранного язика / А. А. Строева, Л. Г. Жук // XXXIII Неделя науки СПбГПУ : материалы Всерос. межвуз. науч-технич. конфер. студ. и аспир. – СПб. : СПбГПУ, 2005. – Ч. VIII. – С. 151–153.
9. Яшина Т. С. Оценкакачества образовательных веб-сайтов как фактор развитияединого информационногообразовательногопространства : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. С. Яшина. – Воронеж, 2005. – 205 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Герасимчук, Т. (2014). Можливості інтернет-технологій у самостійній роботі майбутніх інженерів у процесі навчання іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 25–30. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2859

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи