Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863Ключові слова:
професійно-педагогічна діяльність, професійна компетентність, педагогічні умови, групові форми, пізнавальна діяльністьАнотація
Дуднік А. О. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності.
У статті обґрунтовано необхідність дотримання педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Розглянуто пріоритетні напрями і форми діяльності педагога, що забезпечують формування професійної компетентності майбутніх фахівців.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 127
/ PDF downloads: 118
Посилання
1. Бондар В. Адаптоване навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / Володимир Бондар, Ірина Шапошнікова // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 36–39.
2. Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти / Олена Ващенко, Тамара Кравченко // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 35–37.
3. Заворотнюк О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / Оксана Заворотнюк // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 65–68.
4. Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / Олександр Кочерга // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 52–53.
5. Макаренко А. С.Собрание соченений: В 7-ми томах / А. С. Макаренко. – М.: Изд-во АПН РФСР, 1957. – Т. 4. Лекции о воспитании детей. – С. 59.
6. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / Олександр
Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
7. Мейерс Ч. Кооперативные студенческие проекты / Ч. Мейерс, Т. Джонс // Метод проектов в университетском образовании; под общ. ред. М. А. Гусаковского. – Минск: БГУ, 2008. – С. 80–96.
8. Національна доктрина розвитку освіти України. – Інфордиск «Законодавство України». – 2007. – No 2.
9. Пошкуратова Т. Практична підготовка студентів – одне з найголовніших завдань педагогічної освіти / Тамара Пошкуратова // Початкова школа. – 2013. – No 10. – С. 47–50.
10. Пускаева Т. Д. Современные модели кооперированного обучения: методики США / Т. Д. Пускаева // Химия в школе. – 1993. – No 3. – С. 43–45
2. Ващенко О. Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти / Олена Ващенко, Тамара Кравченко // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 35–37.
3. Заворотнюк О. Формування професійної компетентності майбутніх психологів у позааудиторній діяльності / Оксана Заворотнюк // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 65–68.
4. Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / Олександр Кочерга // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 52–53.
5. Макаренко А. С.Собрание соченений: В 7-ми томах / А. С. Макаренко. – М.: Изд-во АПН РФСР, 1957. – Т. 4. Лекции о воспитании детей. – С. 59.
6. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: [монографія] / Олександр
Володимирович Малихін. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2009. – 307 с.
7. Мейерс Ч. Кооперативные студенческие проекты / Ч. Мейерс, Т. Джонс // Метод проектов в университетском образовании; под общ. ред. М. А. Гусаковского. – Минск: БГУ, 2008. – С. 80–96.
8. Національна доктрина розвитку освіти України. – Інфордиск «Законодавство України». – 2007. – No 2.
9. Пошкуратова Т. Практична підготовка студентів – одне з найголовніших завдань педагогічної освіти / Тамара Пошкуратова // Початкова школа. – 2013. – No 10. – С. 47–50.
10. Пускаева Т. Д. Современные модели кооперированного обучения: методики США / Т. Д. Пускаева // Химия в школе. – 1993. – No 3. – С. 43–45
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Дуднік, А. (2014). Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 49–54. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2863
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Аліна Дуднік
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.