Використання інтерактивних методів навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови до толерантної комунікативної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2870Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, майбутні вчителі іноземної мови, комунікативні здібності, толерантністьАнотація
Логвіненко А. Ю. Використання інтерактивних методів навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови до толерантної комунікативної діяльності.
Статтю присвячено розгляду сутності інтерактивних методів навчання та їх ролі у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови до толерантної комунікативної діяльності. Наведено приклади інтерактивних форм, що сприяють розвитку комунікативних, творчих здібностей, толерантного ставлення до представників інших народів під час навчання іноземної мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 114
/ PDF downloads: 111
Посилання
1. Бондаренко М. П. Організація і виховання студентського колективу / М. П. Бондаренко. – К. : Вища школа, 1979. – 69 с.
2. Вахрушева Т. Ю. Теоретичні аспекти активних методів навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/PPMB/texts/2008-03/08vtyaml.pd
3. Євтух М. Б. Сучасні тенденції професійної підготовки вчителя / М. Б. Євтух // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі: зб. наук. праць. – Рівне : Волинські обереги, 2002. – Вип. 3. – С. 170–175.
4. Исмагилова З. А. Воспитание толерантности у студентов педагогического вуза в процессе изучения иностранного язика: автореф. дис. на соискание ученой степени
канд. пед. наук: специальность 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / З. А. Исмагилова. – Казань, 2007. – 20 с.
5. Пащенко М. І. Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eprints.zu.ua/2142/1/3.pdf.
6. Педагогика и психология высшей школы / под ред. С. И. Самыгина. – Ростов-н/Д. : Феникс, 1998. – 526 с.
7. Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. Пометун. – К. : АСК, 2007. – 144 с.
8. Хлєбнікова Т. М. Ділова гра як метод активного навчання педагога:[навч.-метод. посіб. для викл., директорів шкіл, керівн. РУО] / Т. М. Хлєбнікова. – Х. : ВГ «Основа», 2003. – 80 с.
2. Вахрушева Т. Ю. Теоретичні аспекти активних методів навчання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/PPMB/texts/2008-03/08vtyaml.pd
3. Євтух М. Б. Сучасні тенденції професійної підготовки вчителя / М. Б. Євтух // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі: зб. наук. праць. – Рівне : Волинські обереги, 2002. – Вип. 3. – С. 170–175.
4. Исмагилова З. А. Воспитание толерантности у студентов педагогического вуза в процессе изучения иностранного язика: автореф. дис. на соискание ученой степени
канд. пед. наук: специальность 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / З. А. Исмагилова. – Казань, 2007. – 20 с.
5. Пащенко М. І. Активні методи навчання у підготовці майбутніх учителів[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://eprints.zu.ua/2142/1/3.pdf.
6. Педагогика и психология высшей школы / под ред. С. И. Самыгина. – Ростов-н/Д. : Феникс, 1998. – 526 с.
7. Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. Пометун. – К. : АСК, 2007. – 144 с.
8. Хлєбнікова Т. М. Ділова гра як метод активного навчання педагога:[навч.-метод. посіб. для викл., директорів шкіл, керівн. РУО] / Т. М. Хлєбнікова. – Х. : ВГ «Основа», 2003. – 80 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Логвіненко, А. (2014). Використання інтерактивних методів навчання в підготовці майбутніх учителів іноземної мови до толерантної комунікативної діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 77–81. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2870
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Анастасія Логвіненко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.