Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2872Ключові слова:
соціальне середовище, інтерактивне соціокультурне середовище, саморозвиток, студенти коледжуАнотація
Матвійчина С. В. Формування інтерактивного соціокультурного середовища як дидактична умова саморозвитку особистості студентів коледжів.
Статтю присвячено дослідженню сутності наукових категорій «соціокультурне середовище» та «інтерактивне соціокультурне середовище». Проаналізовано основні підходи до змісту зазначених наукових дефініцій. Здійснено аналіз їх сутності з точки зору психології та педагогіки. Основну увагу зосереджено на аналізі підходів науковців до змісту, який вони вкладають у трактування інтерактивного соціокультурного середовища як вагомої дидактичної умови, що суттєво впливає на стимулювання саморозвитку особистості студентів, які навчаються в коледжах.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Давиденко А.Роль соціального середовища у творчості людини / А. Давиденко // Збірник наук. праць. – К., 2004. – С. 57–61.
3. Логвін В. Л. Розвиток соціокультурного середовища освітнього закладу в системі діяльності керівника школи / В. Л. Логвін //[Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://virtkafedra.ucoz.ua/elgurnal/pages/vyp7 /konf3/Logvin.pdf.
4. Мануйлов Ю. С. Средовой подход в воспитании / Ю. С. Мануйлов. – [2-е изд., перераб.]. – М.: Н. Новгород, 2002. – 157 с.
5. Новикова Л. И. Школа и среда / Л. И. Новикова. М. : Знание, 1985. – 80 с.
6. Пащенко Д. І. Зарубіжний досвід гуманізації соціального середовища та виховання / Д. І. Пащенко. – К. : Знання, 1999. – 208 с.
7. Ясвин В. А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию /В. А. Ясвин. – М. : Смысл, 2001. – 365 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Матвійчина
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.