Форми організації навчання для формування компетентностей з програмування
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2873Анотація
Мінтій І. С. Форми організації навчання для формування компетентностей з програмування.
У статті розглянуто загальні форми організації навчання (фронтальні, групові, парні й індивідуальні) та певні види занять (лекція, лабораторна робота, консультація) для формування в майбутніх учителів інформатики компетентностей з програмування на прикладі модуля «Вступ до програмування» шкільного курсу інформатики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 115
Посилання
1. Кобильник Т. П. Методична система навчання математичної інформатики у педагогічному університеті : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Кобильник Тарас Петрович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 256 с.
2. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання-Прес, 2005. – 485 с.
3. Малев В. В. Общая методика преподавания информатики : [учеб. пособ.] / В. В. Малев. – Воронеж : ВГПУ, 2005. – 271 с.
4. Мінтій І. С. Засоби формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу / І. С. Мінтій // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Випуск 191. Частина І. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2010. – С. 86–92.
5. Мінтій І. С. Навчально-методичне забезпечення курсу «Вступ до програмування» / І. С. Мінтій // Матеріали VIІІ Міжнародної науково-технічної конференції : Київ–Севастополь, 14–17 вересня 2010 р. – К. : Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, 2010. – С. 113–114.
6. Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Семеріков Сергій Олексійович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 369 с.
2. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів] / А. І. Кузьмінський. – К. : Знання-Прес, 2005. – 485 с.
3. Малев В. В. Общая методика преподавания информатики : [учеб. пособ.] / В. В. Малев. – Воронеж : ВГПУ, 2005. – 271 с.
4. Мінтій І. С. Засоби формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу / І. С. Мінтій // Вісник Черкаського університету. Серія педагогічні науки. – Випуск 191. Частина І. – Черкаси : Вид. від. ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2010. – С. 86–92.
5. Мінтій І. С. Навчально-методичне забезпечення курсу «Вступ до програмування» / І. С. Мінтій // Матеріали VIІІ Міжнародної науково-технічної конференції : Київ–Севастополь, 14–17 вересня 2010 р. – К. : Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, 2010. – С. 113–114.
6. Семеріков С. О. Теоретико-методичні основи фундаменталізації навчання інформатичних дисциплін у вищих навчальних закладах : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (інформатика)» / Семеріков Сергій Олексійович; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2009. – 369 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Мінтій, І. (2014). Форми організації навчання для формування компетентностей з програмування. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 91–96. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2873
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ірина Мінтій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.