Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877Ключові слова:
групова поляризація, фасилітація, групове мислення, соціальна ледачістьАнотація
Сердюк Т. В. Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів.
У статті здійснено аналіз негативних чинників, які можуть супроводжувати застосування групових форм навчально-пізнавальної діяльності в навчально-виховному процесі, розкрито можливі шляхи їх запобігання або подолання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 109
Посилання
1. Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Борис Герасимович Ананьев. – СПб. : Питер, 2001. – 288 с.
2. Кричевский Р. Л. Психология малой группы: теоретический и прикладной аспекты / Р. Л. Кричевский, Е. М. Дубовская. – М. : Изд- во МГУ, 1991. – 207 с.
3. Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке / Х. Й. Лийметс. – М. :Знание, 1975. – 64 с.
4. Ложкін Г. Команда як колективний суб’єкт спільної діяльності / Григорій Ложкін // Соціальна психологія. – 2005. – No 5 – С. 52–58.
5. Майерс Д. Социальная психология / David G. Myers; [перев с англ.]. –[2-е изд.]. – Спб. : Питер, 1996. – 684 с.
6. Общение и оптимизация совместной деятельности /под ред. Г. Андреевой, Я. Яноушека. – М. : Изд-во МГУ, 1987. – 301 с.
7. Онищук В. О. Активізація навчання старшокласників / В. О. Онищук. – К. :Рад. школа, 1978. – 128 с.
8. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія :[підручник] : / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Либідь, 2006. – Кн. 2 : Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія. – 2006. – 560 с.
9. Ярошенко О. Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів : дидактико-методичний аспект :[монографія] / О. Г. Ярошенко. – К. :Станіца, 1999. – 158 с.
10. Janis I. L. Groupthink: Psychological studies of policy decisions and fiascos (2nd ed.). – Boston: Houghton Mifflin, 1983. – 351 р.
2. Кричевский Р. Л. Психология малой группы: теоретический и прикладной аспекты / Р. Л. Кричевский, Е. М. Дубовская. – М. : Изд- во МГУ, 1991. – 207 с.
3. Лийметс Х. Й. Групповая работа на уроке / Х. Й. Лийметс. – М. :Знание, 1975. – 64 с.
4. Ложкін Г. Команда як колективний суб’єкт спільної діяльності / Григорій Ложкін // Соціальна психологія. – 2005. – No 5 – С. 52–58.
5. Майерс Д. Социальная психология / David G. Myers; [перев с англ.]. –[2-е изд.]. – Спб. : Питер, 1996. – 684 с.
6. Общение и оптимизация совместной деятельности /под ред. Г. Андреевой, Я. Яноушека. – М. : Изд-во МГУ, 1987. – 301 с.
7. Онищук В. О. Активізація навчання старшокласників / В. О. Онищук. – К. :Рад. школа, 1978. – 128 с.
8. Орбан-Лембрик Л. Е. Соціальна психологія :[підручник] : / Л. Е. Орбан-Лембрик. – К. : Либідь, 2006. – Кн. 2 : Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія. – 2006. – 560 с.
9. Ярошенко О. Г. Проблеми групової навчальної діяльності школярів : дидактико-методичний аспект :[монографія] / О. Г. Ярошенко. – К. :Станіца, 1999. – 158 с.
10. Janis I. L. Groupthink: Psychological studies of policy decisions and fiascos (2nd ed.). – Boston: Houghton Mifflin, 1983. – 351 р.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Сердюк, Т. (2014). Негативні чинники застосування групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 112–117. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2877
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Сердюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.