Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності

Автор(и)

  • Аліна Слюта

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2878

Ключові слова:

професійні вміння, виробнича практика, студенти-екологи, професійна діяльність, професійна підготовка.

Анотація

Слюта А. М. Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності.

У статті узагальнено педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності. Автор наголошує на необхідності підвищення педагогічних вимог до якості професійної підготовки фахівців-екологів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 105 / PDF downloads: 100

Посилання

1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
2. Мамрич С. М. Концептуальні засади ступеневої підготовки фахівців у навчально-науково-виробничих комплексах / С. М. Мамрич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – No 2. – С. 223–229.
3. Ничкало Н. Г. Педагогічна книга майстра виробничого навчання: [навч.- метод. посіб.] / Н. Г. Ничкало, В. О. Зайчук, Н. М. Розенберг та ін.; за ред. Н. Г. Ничкало. –[2-е вид., доп.]. – К. : Вища шк., 1994. – 76 с.
4. Помиткін Е. М. Психолого-педагогічні засади духовно орієнтованої підготовки спеціалістів науково-гуманітарного профілю / Е. М. Помиткін // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. – No 6. – С. 137–144.
5. Талызина Н. Ф.Теоретические основы разработки модели специалиста / Н. Ф. Талызина. – М. : Знання, 1986. – 112 с.
6. Швед М. С.Розвиток екологічного мислення студентів університету в процесі професійної підготовки: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / М. С. Швед. – К., 1997. – 24 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Слюта, А. (2014). Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 117–121. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2878

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи