Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2878Ключові слова:
професійні вміння, виробнича практика, студенти-екологи, професійна діяльність, професійна підготовка.Анотація
Слюта А. М. Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності.
У статті узагальнено педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності. Автор наголошує на необхідності підвищення педагогічних вимог до якості професійної підготовки фахівців-екологів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 105
/ PDF downloads: 100
Посилання
1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
2. Мамрич С. М. Концептуальні засади ступеневої підготовки фахівців у навчально-науково-виробничих комплексах / С. М. Мамрич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – No 2. – С. 223–229.
3. Ничкало Н. Г. Педагогічна книга майстра виробничого навчання: [навч.- метод. посіб.] / Н. Г. Ничкало, В. О. Зайчук, Н. М. Розенберг та ін.; за ред. Н. Г. Ничкало. –[2-е вид., доп.]. – К. : Вища шк., 1994. – 76 с.
4. Помиткін Е. М. Психолого-педагогічні засади духовно орієнтованої підготовки спеціалістів науково-гуманітарного профілю / Е. М. Помиткін // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. – No 6. – С. 137–144.
5. Талызина Н. Ф.Теоретические основы разработки модели специалиста / Н. Ф. Талызина. – М. : Знання, 1986. – 112 с.
6. Швед М. С.Розвиток екологічного мислення студентів університету в процесі професійної підготовки: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / М. С. Швед. – К., 1997. – 24 с.
2. Мамрич С. М. Концептуальні засади ступеневої підготовки фахівців у навчально-науково-виробничих комплексах / С. М. Мамрич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2000. – No 2. – С. 223–229.
3. Ничкало Н. Г. Педагогічна книга майстра виробничого навчання: [навч.- метод. посіб.] / Н. Г. Ничкало, В. О. Зайчук, Н. М. Розенберг та ін.; за ред. Н. Г. Ничкало. –[2-е вид., доп.]. – К. : Вища шк., 1994. – 76 с.
4. Помиткін Е. М. Психолого-педагогічні засади духовно орієнтованої підготовки спеціалістів науково-гуманітарного профілю / Е. М. Помиткін // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2004. – No 6. – С. 137–144.
5. Талызина Н. Ф.Теоретические основы разработки модели специалиста / Н. Ф. Талызина. – М. : Знання, 1986. – 112 с.
6. Швед М. С.Розвиток екологічного мислення студентів університету в процесі професійної підготовки: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 / М. С. Швед. – К., 1997. – 24 с.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Слюта, А. (2014). Педагогічні умови формування професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики для застосування їх у майбутній діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 117–121. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2878
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Аліна Слюта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.