До проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення інформатики в загальноосвітніх школах України

Автор(и)

  • Яніна Донченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2882

Ключові слова:

інновація, чинник, комунікаційна технологія, інформаційна технологія, навчальний процес, інформатика, форми організації навчання, періодизація

Анотація

Донченко Я. А. До проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення інформатики в загальноосвітніх школах України.

У статті визначено етапи впровадження ІКТ у процес вивчення інформатики та схарактеризовано особливості форм та способів застосування ІКТ у навчально-виховному процесі на різних етапах упровадження сучасних технологій у загальноосвітніх школах. Визначено передумови впровадження ІТ у процес вивчення інформатики у загальноосвітніх школах. Розкрито питання змістового наповнення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» на різних етапах їх упровадження в навчально-виховний процес у школах України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 146 / PDF downloads: 129

Посилання

1. Жалдак М. І. Інформатика – фундаментальна наукова дисципліна. Вона має вивчати закони природи, інформаційні процеси і відповідні технології / М. І. Жалдак // Комп’ютер у школі та сім’ї. ‒ 2010. ‒ No 1. ‒ С. 49‒55.
2. Жалдак М. І. Концепція інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп’ютеризації сільських шкіл / М. І. Жалдак // Комп’ютер у школі та сім’ї. ‒ 2001. ‒ No 3. ‒ С. 3‒10.
3. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: психолого-педагогічні та дидактичні аспекти впровадження: матеріали обласної науково-практичної інтернет-конференції
(Кіровоград, 13 квітня 2011 р.) [Електронний ресурс] / упоряд. Л. Голодюк. ‒ Кіровоград, 2011. ‒ 81 с. ‒ Режим доступу: http://timso.koippo.kr.ua/blogs/index.php/Internet-konferencia/
4. Лапчик М.Информатика и технология: компоненты педагогического образования / М. Лапчик // Информатика и образование. ‒ 1991. ‒ No 1. ‒ С. 3‒6.
5. Львов М. С. Тенденції розвитку освітніх інформаційно-комунікативних технологій / М. С. Львов // Інформаційні технології в освіті. ‒ 2008. ‒ No 1. ‒ С. 107‒114.
6. Сергеева Т. Новые информационные технологии и содержание обучения / Т. Сергеева // Информатика и образование. ‒ 1991. ‒ No 1. ‒ С. 3‒11.
7. Толковый словарь терминов понятийного аппарата информатизации образования / сост. : И. В. Роберт. ‒ М. : ИИО РАО, 2006. ‒ 88 с.
8. Уваров А. Компьютерные коммуникации / А. Уваров // Информатика и образование. ‒ 1991. ‒ No 1. ‒ С. 11‒22.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Донченко, Я. (2014). До проблеми впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес вивчення інформатики в загальноосвітніх школах України. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 139–145. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2882

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи