Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2886Ключові слова:
вихователь ГПД, колектив групи, різновікові групи, педагогічна майстерність, педагогічна підтримкаАнотація
Кравцова І. А. Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
У статті розглянуто шляхи покращення організації роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, вказано на роль педагогічної підтримки як основної форми індивідуалізації педагогічної взаємодії вихователя і вихованця у групі продовженого дня.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 102
/ PDF downloads: 239
Посилання
1. Жерносек И. Ф. Повышение квалификации педагогических кадров / И. Ф. Жерносек // Под. ред. И. Ф. Жерносека, М. Ю. Красовицького, С. В. Крисюка. – К. : Вища школа, 1992. – 190 с.
2. Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / Олександр Кочерга // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 52–53.
3. Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів / С. Мельничук // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 43–44.
4. Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / Олександр Митник // Рідна школа. – 2013. –
No 11. – С. 42–44.
5. Моделирование педагогических ситуаций / под. ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухогубской. – М. : Просвещение, 1981. – 148 с.
6. Савченко О. Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / О. Я. Савченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – С. 34–46.
7. Сухомлинський В. О. Три елементи школи / В. О. Сухомлинський. – К. : Акта, 2012. – 537 с.
8. Ушинський К. Д. Твори / К. Д. Ушинський. – К. : Рідна школа. –1954. – 368 c.
2. Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / Олександр Кочерга // Рідна школа. – 2013. – No 11. – С. 52–53.
3. Мельничук С. К. Д. Ушинський про педагогічну підготовку вчителя початкових класів / С. Мельничук // Початкова школа. – 2013. – No 1. – С. 43–44.
4. Митник О. Психолого-педагогічні засади підготовки вчителя у системі післядипломної освіти до реалізації компетентнісного підходу / Олександр Митник // Рідна школа. – 2013. –
No 11. – С. 42–44.
5. Моделирование педагогических ситуаций / под. ред. Ю. Н. Кулюткина, Г. С. Сухогубской. – М. : Просвещение, 1981. – 148 с.
6. Савченко О. Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / О. Я. Савченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О. В. Овчарук. – К. : К.І.С., 2004. – С. 34–46.
7. Сухомлинський В. О. Три елементи школи / В. О. Сухомлинський. – К. : Акта, 2012. – 537 с.
8. Ушинський К. Д. Твори / К. Д. Ушинський. – К. : Рідна школа. –1954. – 368 c.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Кравцова, І. (2014). Шляхи покращення роботи вихователя групи продовженого дня в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 158–162. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2886
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Інна Кравцова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.