Комунікативна компетенція учнів у контексті сучасних проблем навчання української мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2891Ключові слова:
комунікативна компетенція, структура комунікативної компетенції, мовленнєвий розвиток учнів, навчання української мовиАнотація
Цоуфал Л. С. Комунікативна компетенція учнів у контексті сучасних проблем навчання української мови.
У статті розкрито сутність поняття «комунікативна компетенція», розглянуто структуру і схарактеризовано основні складники означеного поняття, визначено педагогічні умови формування комунікативної компетенції учнів у процесі навчання української мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 88
/ PDF downloads: 151
Посилання
1. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики: [підручник] / Ф. С. Бацевич. – К. : ВЦ «Академія», 2004.– 344 с.
2. Вятютнев М. Н. Коммуникативная направленность обучения русскому языку в зарубежных школах / М. Н. Вятютнев // Русский язык за рубежом. – 1977. – No 6. – С. 37–45.
3. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетенции как объект исследований / Н. И. Гез // Иностранные языки в школе. – 1985. – No 4. – С. 17–23.
4. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
5. Омельчук С. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення синтаксису / Сергій Омельчук // Дивослово. – 2006. – No 9. – С. 2–5.
6. Пентилюк М. Концептуальні засади комунікативної методики навчання української мови / М. Пентилюк, О. Горошкіна, А. Нікітіна // Українська мова і література в школі. –2006. – No 1. – С. 15–20.
7. Словник-довідник з української лінгводидактики: [навч. посіб.] / кол. авторів за ред. М. Пентилюк.– К. : Ленвіт, 2003. – 140 с.
8. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
9. Хуторской А. В. Образовательные компетенции в дидактике и методиках личностно-ориентированного обучения / А. В. Хуторской // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць / за ред. В. К. Буряка. – Кривий Ріг : КДПУ, 2004. – Вип. 8. – С. 104–112.
10. Ярмолюк А. Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. – 2010. – No 3. – С. 2–8.
2. Вятютнев М. Н. Коммуникативная направленность обучения русскому языку в зарубежных школах / М. Н. Вятютнев // Русский язык за рубежом. – 1977. – No 6. – С. 37–45.
3. Гез Н. И. Формирование коммуникативной компетенции как объект исследований / Н. И. Гез // Иностранные языки в школе. – 1985. – No 4. – С. 17–23.
4. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. С. Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с.
5. Омельчук С. Формування мовленнєво-комунікативних умінь у процесі вивчення синтаксису / Сергій Омельчук // Дивослово. – 2006. – No 9. – С. 2–5.
6. Пентилюк М. Концептуальні засади комунікативної методики навчання української мови / М. Пентилюк, О. Горошкіна, А. Нікітіна // Українська мова і література в школі. –2006. – No 1. – С. 15–20.
7. Словник-довідник з української лінгводидактики: [навч. посіб.] / кол. авторів за ред. М. Пентилюк.– К. : Ленвіт, 2003. – 140 с.
8. Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – No 2. – С. 58–64.
9. Хуторской А. В. Образовательные компетенции в дидактике и методиках личностно-ориентированного обучения / А. В. Хуторской // Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць / за ред. В. К. Буряка. – Кривий Ріг : КДПУ, 2004. – Вип. 8. – С. 104–112.
10. Ярмолюк А. Удосконалення власного писемного мовлення як умова формування комунікативної компетенції учнів / Алла Ярмолюк // Українська мова і література в школі. – 2010. – No 3. – С. 2–8.
Downloads
Опубліковано
08-05-2014
Як цитувати
Цоуфал, Л. (2014). Комунікативна компетенція учнів у контексті сучасних проблем навчання української мови. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 178–181. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2891
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Любов Цоуфал
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.