Компетентнісний підхід у системі неперервної економічної освіти

Автор(и)

  • Віктор Мадзігон

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2907

Ключові слова:

освіта, економічна освіта, парадигма, професійна компетентність, фахівці економічного профілю, система знань, інноваційна економіка, неперервна освіта, економіка знань

Анотація

Мадзігон В. В. Компетентнісний підхід у системі неперервної економічної освіти.

У статті досліджуються напрями вдосконалення парадигми розвитку національної економічної освіти в контексті інноваційного оновлення її змісту, обґрунтовуються теоретико-методичні засади формування професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю в системі неперервної освіти як важливої передумови розбудови економіки знань.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 157

Посилання

1. Вачевський М. В. Основи економіки: [навч. посібник] / М. В. Вачевський, В. М. Мадзігон та інші. – К. : Педагогічна думка, 2007. – 612 с.
2. Кулішов В. В. Методичні засади формування економічної компетентності у процесі підготовки фахівців технологій: [монографія] / В. В. Кулішов. – К. : Каравела, 2011. – 567 с.
3. Кулішов В. В. Теоретичні і методичні засади формування системи професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук: 13.00.04 / В. В. Кулішов. – К., 2012. – 41 с.
4. Падалка О. С. Економіка освіти та управління: [навч. посібник] / О.С. Падалка. – К. : Педагогічна думка, 2012. – 184 с.
5. Смілянець О. Г. Інноваційні педагогічні технології в післядипломній освіті фахівців економічної кібернетики / О. Г. Смілянець // Сучасні інноваційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. – Вінниця : Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010. – Вип. 25. – С. 265–272.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Мадзігон, В. (2014). Компетентнісний підхід у системі неперервної економічної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 228–233. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2907

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти